.

Vraag

Wie viert er carnaval en als wat ga je verkleed?

  • 24 January 2013
  • 7 reacties
  • 888 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste Simyo gebruikers,

Ik ben benieuwd of jullie dit jaar carnaval gaan vieren. Zo ja, waar vier je dit dan en als wat ga je verkleed.

Ik kom zelf niet uit het zuiden, maar ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Den Bosch. Als jullie daar iemand in een Kermit de kikker pak zien rondlopen dan weten jullie dat ik het ben ;)

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes,

Alex

7 reacties

Badge +6
Hoi,

Ik vier geen carnaval wanneer de meeste mensen in Nederland carnaval vieren. Ik ga in juli altijd naar Rotterdam voor de zomer carnaval.
Mocht het mooi weer zijn dan ga ik daar dit jaar zeker weer naar toe. Lekker eten en dansen. 🙂
Badge
Carnaval!!!! nee dat is niks voor mij. Ik heb een aantal jaartjes in Limburg gewoond, maar kon er maar niet aan wennen.
Dus hier geen verkleedpartijtjes :D

Groeten MRF NL
Reputatie 5
Badge +10
Haha. Ik moet zeggen dat ik het ook pas 1 keer eerder gevierd heb. Dat was in Maastricht.
Badge +6
Carnaval!!!! nee dat is niks voor mij. Ik heb een aantal jaartjes in Limburg gewoond, maar kon er maar niet aan wennen.
Dus hier geen verkleedpartijtjes :D

Groeten MRF NL



Hahahha!! Geen verkleedpartijtjes!! Zomer Carnval zijn alleen de mensen verkleed die meelopen de toeschouwers zijn niet verkleed.
Reputatie 7
Badge +9
Volgend jaar ga ik als banketstaaf. 3 Weken lang elke dag onder de zonnebank, amandel in je navel. Klaar! 🆒
Reputatie 4
Badge +8
Volgend jaar ga ik als banketstaaf. 3 Weken lang elke dag onder de zonnebank, amandel in je navel. Klaar! 🆒

:D
Kom ik je fotograferen!
Reputatie 7
Badge +9
:D
Kom ik je fotograferen!

 
Deal ! Veenendaal lekker op stelten zetten!  🆒

Reageer