.

Whaha gekke lui bij / van Simyo.

  • 5 August 2016
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Wat vindt een mens nou toch weer in zijn postbusje? Geinig. Thx! Dat past wel bij jullie. Heb Simyo toch leren kennen als een klantgericht bedrijf. De beoordelingen van de Consumentenbond zijn terecht. En kijk...ontevreden klanten houd je altijd. Maar jullie proberen zoveel mogelijk op een goede manier op te lossen. Chapeau! 🙂 En een forum als dit vind je niet zo gauw bij de concurrentie..

Voor de rest toch nog een nieuwtje voor het (Franse) meubilair hier. De Leon heeft onlangs een Android tablet gekocht. Voor erbij hoor....voor erbij. 😛. Absoluut niet meer dan dat. Niet zo duur en om ver weggedoken onder de klamme lappen wat tv mee te kijken of YouTube. Niets meer dan dat want je wilt er toch niet mee gezien worden. Maar in de slaapkamer in het donker met de gordijnen dicht, dat gaat nog wel. :S Ook goed om weer eens wat te pielen met Android en tot de conclusie te komen dat er genoeg grond is om weer eens hier en daar flink het OS te bashen. 🆒 😛 Want...tja...:8

Voor de rest : Simyo lui, keep up the good work!

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi De Leon!

Wat enorm leuk dat we je zo hebben kunnen verrassen! Niet alleen hebben wij jou verrast, maar zo kan jij er ook wel wat van! Wat een leuk bericht. Het zijn klanten zoals jij die ons de extra motivatie geven om nóg beter ons werk te doen. Enorm bedankt voor je complimenten.

Tussen jou en mij (en iedereen die mee kan lezen), ik heb ook een Android tablet... Voor erbij... Heerlijk is dat, in de avond, wanneer het lekker rustig is, even helemaal weg zijn met je gedachte in een film/serie/documentaire. We zitten op één lijn, de Leon. We zitten op één lijn. Hou het wel tussen ons! (Moederator Angela weet ook niet dat ik een tablet heb én Android!)

Nogmaals bedankt voor je toffe bericht, de Leon!!!

Groetjes,
Ilias
Reputatie 7
Badge +9


Tussen jou en mij (en iedereen die mee kan lezen), ik heb ook een Android tablet... Voor erbij...

Groetjes,
Ilias


Ha Ilias,

En? Heb je er al hulp voor gezocht? :S:D
Ikzelf overweeg tijdelijke opname in een kliniek voor verstandsverbijsterden. :P
Maar...zo lang als het maar 'voor erbij' is, dan is het nog te overzien.

Angela moederator? Haha...:D
Reputatie 7
Badge +10
Hoi De Leon,

Leuk om te zien dat je jouw oorkonde kunt waarderen 🙂 Persoonlijk ben ik ook erg blij om je weer even terug te zien op het forum. Ik mis af en toe een Apple ondersteuner hier ;)

Dit is ook gelijk waarom ik best verbaasd ben over je keuze in tablet. Achter gesloten deuren, in een donker hoekje TV kijken op een Samsung tablet. Ouch. Gaat dit wel? Weet je zeker dat je niet gewoon een TV hebt gekocht, of een wasmachine met een klein schermpje? Je weet maar nooit wat je in huis hebt gehaald. Kleine tip: merk je dat je hem vaker gaat gebruiken, laat het dan weten. Wij plannen dan een interventie voor je en we zijn zelfs bereid om je te helpen met het starten van een therapeutisch behandelplan :P

TV kijken doe ik op mijn Sony tv en 'tablet' gerichte zaken worden toch echt uitgevoerd op mijn iPad of Macbook ;)



Angela moederator? Haha...:D


Dit heb je denk ik gemist vanuit het 'stel-je-voor' topic. Ik heb Ilias en Jihane onder m'n vleugels genomen en ze wegwijs gemaakt op het forum 🙂 Samen met Caspar& Sean natuurlijk. Nadat ze ingewerkt zijn, heb ik ze een beetje in de gaten gehouden. En ze weten heel goed, de moederator ziet alles! Ilias had mij bestempeld als 'mama' van het forum waarop Franswon een mooie woordspeling maakte 😉 Die is er in blijven hangen!
Reputatie 7
Badge +9
Thx voor de update.
Ik snap het, Angela, als appelemoesliefhebber heb je het hier regelmatig zwaar te verduren. Dus elkaar steunen bij deze kwalijke praktijken kan geen kwaad. 🆒

Reageer