.

Welke plek heeft op jou tijdens een vakantie het meeste indruk gemaakt?

  • 1 January 2016
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Tijdens een schoolreis ben ik naar de krijtrotsen geweest in Engeland. Een onneembare vesting om het zo te noemen. Die ben ik nooit vergeten door hun pracht.

Welke plek op aarde heeft op jou tijdens de vakantie een onuitwisbare indruk gemaakt?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
The Grand Canyon. Moet je echt met eigen ogen zien en een paar dagen over doen.

Enne...als mooi strand Ölüdeniz in Turkije.🆒

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Friesian,

Ik heb even gezocht naar foto's van krijtrotsen in Engeland. Heel mooi! Lijkt net ijs!

@de leon, ik ben echt suuuuuuuper benieuwd naar de Grand Canyon. Wil er ooit naartoe. Wie weet zal ik mijn ervaringen hier tegen die tijd nog kunnen delen 😉.

Bij mij heeft de Rainbow waterfall in Malang, Indonesië veel indruk gemaakt. Het was zo mooi om zittend onder een boom, te genieten van het heerlijke (in een bananenblad gewikkelde) Indonesische eten, terwijl je tot rust komt door het geluid van het water. Een andere plek dat veel indruk op mij gemaakt heeft, was toch wel Pamukkale in Turkije. Ik ga er niet te veel over zeggen. Als je een keer in Turkije bent, kun je een excursiereis boeken en dan zal je zelf zien waarom deze plek zoveel indruk op mij gemaakt heeft 😉.

Ik ben benieuwd naar de volgende reacties 😃.

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9
was toch wel Pamukkale in Turkije. Ik ga er niet te veel over zeggen. Als je een keer in Turkije bent, kun je een excursiereis boeken en dan zal je zelf zien waarom deze plek zoveel indruk op mij gemaakt heeft 😉.



Da's inderdaad een unieke plek, Estelle. Helaas wel een tijd geweest dat het er door fout(e) toeristen(gedrag) flink 'versaut' werd. Dus ongebreideld -zonder remmen- 😉 je kontje erin dopen is er niet meer bij.

Enne...de Grand Canyon is eigenlijk meer beleven. Zo groots.....is in geen enkel plaatje te vatten.
Reputatie 6
Badge +10
Mijn ouders hebben me als kind eigenlijk overal mee naartoe gesleept. Zo ben ik voor als na de aanslagen van 9/11 in New York geweest. Het verschil in de sfeer in de stad en de skyline voor en na heeft op mij de grootste indruk achtergelaten. En nee, ik ben geen ramptoerist... beetje dan 😉.

Reageer