.

Welke app raad jij aan?

  • 24 August 2016
  • 31 reacties
  • 700 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal!

In je telefoon heb je een eigen, digitale wereld gebouwd die helemaal van jou is: jouw telefoonnummer, jouw contacten, jouw berichten. Met de komst van smartphones is dit fenomeen naar een nieuw niveau getild, omdat je nu ook je eigen foto's, achtergronden, websites, e-mails en applicaties hebt. Helemaal van jou! Omdat iedereen zo verschillend is, zul je (vaak) ook verschillende apps vinden op elke telefoon.

Daarom ben ik nieuwsgierig naar het volgende: welke app zou jij aanraden? Hier kan een heleboel onder vallen! Het kan een spelletje zijn, een app die jouw leven vergemakkelijkt, of gewoonweg iets wat je leuk vindt om te gebruiken.

Ik zal meteen beginnen: de laatste tijd vind ik het ongelofelijk leuk om op 'Quora' te zitten 🙂 Het is een app die gratis te downloaden is. Je maakt een account aan en geeft ook aan welke onderwerpen jou interesseren. Zo heb ik dingen gekozen zoals 'Entertainment', 'Politiek', 'Feminisme', 'Psychologie', 'TED Talks', 'Moraliteit', enzovoorts. Hele uiteenlopende dingen dus! Op basis van jouw interesses, krijg je vragen te zien die gesteld zijn door users. Deze vragen zijn dan beantwoord door andere users die veel kennis hebben over het betreffende onderwerp.

Hieronder twee voorbeelden:





Welke apps wil jij uitlichten? Wat gebruik jij veel? Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jihane

31 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat is wel opvallend. Ik ga Soundhound binnenkort even uitproberen.

Hebben jullie ons nieuwste blog al gelezen? Hierin lees je alles over de 5 beste herfst-apps!

Groetjes,
Sean


Sorry, als veelfietser geef ik duidelijk de voorkeur aan een andere weerapp dan WeatherPro (die ik overigens ook heb). Te weten 'Buienalarm'. Ik verkies deze app ook boven die van Buienradar omdat ik gemerkt heb dat Buienalarm zelfs wat accurater is dan Buienradar.
Buienalarm is in te stellen op je locatie en is heel overzichtelijk. Heeft me al wat natte pakken gescheeld. Of ergens schuilend weer weten wanneer je op de pedalen kan. Handige app.



Is er voor IOS en voor Android.
@de leon.
Goede tip ook voor de skeeleraars. Lagers en regen....gooi ze maar zo ver mogelijk zodat je ze niet terugvindt.
Voor Windows Mobile is regenmeter een goeie. Gemaakt door een WM gebruiker..

https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/regenmeter/9wzdncrfjj3q
Reputatie 7
Badge +10
Hoi!

Regen-apps! Die zijn ook onwijs handig, inderdaad. Ik gebruik zelf ook altijd Buienradar, hoewel ik 'm de laatste tijd gewoon niet open 🙂 Ik heb deze dagen toch gewoon altijd mijn regenjas aan als ik buiten ben!

Leuke tips allemaal! Keep 'em coming :D

Groetjes,
Jihane
Keepass Droid
Reputatie 5
Badge +8
Nog nooit van gehoord Friesian 😳 Ik heb net even dit artikel doorgelezen, en het ziet er superhandig uit! Bedankt voor de tip 😃

Reageer