Een voorbeeld ter ondersteuning van mijn stelling.
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/mag-ik-een-nieuwe-simkaart-en-een-nieuw-nummer-40371
Al begrijp ik wel de redenatie van de moderators van Simyo, zeg ook dat klopt, kan er een verschil zijn in wel relevant voor mij als onderbetaalde helpende 😉 klant.
Zo nu en dan stel ik eerst een wedervraag om te zien of ik een reactie terug krijg, om te zien of iemand ook, voor mij dan, geholpen wil worden. Niet dat een TS perse dat moet maar voor mij is het dan als helpende wèl relevant. Zo nu en dan wil ik zien of een TS ook initiatief toont te willen worden geholpen.
Ik spreek voor mezelf en niet voor of namens Simyo, ben dan ook geen moderator maar een vrijwillig helpende met een uitgesproken eigen KRITISCHE mening die door geen enkele kracht op aarde omver kan worden gewerkt.
Dus al snap ik het wel en ben het zoals gezegd eens kan er een verschil blijven tussen relevant voor mij als vrijwillig helpende klant en Simyo moderators relevantie. En dat staat me vrij.
Trouwens, er kan natuurlijk wel een verschil zijn in persoonlijke mening van moderator en de mening van een modererende moderator.😎
Owh ja, voor de nieuwe lading mods, ik ben heul errug kritisch. 😀
Wel of niet relevant voor de VRIJWILLIG helpende klant.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.