De zwarte zaterdagen zijn weer aangebroken. Ook piloten maken meer uren. Kortom, het is vakantie tijd.
Ik ben dit jaar naar Griekenland geweest. Geen wolkje gezien. Sinds vorige week terug en nu genieten van de zon in Nederland :)
Wat is jullie vakantiebestemming dit jaar?
eSIM van Simyo
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
25 keer de beste volgens
de Consumentenbond
De Consumentenbond riep ons al 25 keer uit tot beste mobiele provider van Nederland.
Abonnement met telefoon
Toe aan een nieuwe telefoon? Goed nieuws! Je kan vanaf nu een telefoon nemen bij je Simyo abonnement. Zowel voor nieuwe als trouwe klanten!
eSIM van Simyo
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Korting dankzij een vriend!
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
-
Sim Only
-
Prepaid
-
Telefoons
-
eSIM
-
Service
.
- Home
- De Huiskamer
- Gewoon gezellig
- Wat is jullie vakantiebestemming deze zomer?
Wat is jullie vakantiebestemming deze zomer?
- 23 juli 2013
- 37 reacties
- 12996 Bekeken
- Oud Community Manager
- 6701 reacties
37 reacties
- Involved
- 360 reacties
- 23 juli 2013
@alex dus je hebt de economie daar een boost geven
- Oud-moderator
- 3862 reacties
- 24 juli 2013
erickiel;43671 schreef:
@alex dus je hebt de economie daar een boost geven
Hoi erickiel,
Hij heeft in ieder geval zijn best gedaan. Aan Alex heeft het niet gelegen ;)
Ga jij nog weg dit jaar?
Groetjes,
Charlene
- auteur
- Oud Community Manager
- 6701 reacties
- 24 juli 2013
Charlene;43785 schreef:
Hoi erickiel,
Ga jij nog weg dit jaar?
Groetjes,
Charlene
Ga jij nog weg dit jaar?
Groetjes,
Charlene
Dat klopt 😃
- Forum expert
- 4052 reacties
- 24 juli 2013
Marmaris, stad langs de Turkse zuidkust, was mijn bestemming dit jaar.
De economie daar heb ik niet echt heel erg gesteund... Slechts enkele Turkse lyre uitgegeven aan ijs, drinken en nog wat kleine dingen voor de thuisblijvers!
Had 3 bedden over in mijn hotelkamer en mij ouders ook in hun kamer!
Genoten van de zon, de zee en het zwembad van het hotel. Niet verbrand; Dat deed ik gelijk na thuiskomst in de Nederlandse zon...
De economie daar heb ik niet echt heel erg gesteund... Slechts enkele Turkse lyre uitgegeven aan ijs, drinken en nog wat kleine dingen voor de thuisblijvers!
Had 3 bedden over in mijn hotelkamer en mij ouders ook in hun kamer!
Genoten van de zon, de zee en het zwembad van het hotel. Niet verbrand; Dat deed ik gelijk na thuiskomst in de Nederlandse zon...
Forum experts zijn behulpzame klanten. Moderatoren zijn Simyo medewerkers. Wil je vriendendeal-korting en heb je helaas geen vrienden bij Simyo? Gebruik dan deze vriendendeal-link voor Sim-Only: https://vriendendeal.simyo.nl/sim-only/ZnNV6c en voor Prepaid: https://vriendendeal.simyo.nl/prepaid/ZnNV6c.
- Oud-moderator
- 4233 reacties
- 25 juli 2013
Ik ga van de zomer niet meer weg misschien aan het einde van het jaar. Ik ben in April naar Dubai geweest.
De economie heb ik daar wel gesteund. Lekker geshopt, gegeten en cadeautjes gekocht voor de thuisblijvers.
Dubai een land dat ik zeker nog een paar keer ga bezoeken.
De economie heb ik daar wel gesteund. Lekker geshopt, gegeten en cadeautjes gekocht voor de thuisblijvers.
Dubai een land dat ik zeker nog een paar keer ga bezoeken.
Groetjes,NataschaSimyo WebcareAub alleen privé berichten sturen wanneer een moderator er om vraagt :)
- Oud-moderator
- 6295 reacties
- 31 juli 2013
Turkije ben ik nog nooit geweest, maar het schijnt een erg rijke cultuur te hebben. Én lekker eten :p
Ik ga in september lekker een weekje naar Zuid-Frankrijk, vlakbij de Pyreneeën, op het platteland. Franse landwijn, chevre chaud en ontzetten hard ont...haast...en...
Ik ga in september lekker een weekje naar Zuid-Frankrijk, vlakbij de Pyreneeën, op het platteland. Franse landwijn, chevre chaud en ontzetten hard ont...haast...en...
- Oud-forum expert
- 3126 reacties
- 31 juli 2013
De Leon zit momenteel in de buurt van Kusadasi (KOEZJADAAZ) alwaar er alleen maar blauwe lucht te zien is en rond de 34 graden elke dag. Das warm maar een heel andere warmte dan in Nederland. De noordelijke westkust van Turkije heeft de voorkeur in de zomer. De westkust, waar Marmaris en BODRUM liggen is ook goed. De zuidkust zou ik zelf in de zomer niet naartoe gaan.
@Ernst; ja Turks eten is lekker. Er zijn altijd 'ouwe stenen' in de buurt want Turkije heeft inderdaad een rijk historisch verleden.
Ik vind de mensen hier aardig en gastvrij. En als je twintig woordjes Turks praat dan maak je overal vrienden voor het leven. ;-)
Ik ben ook meerdere keren in Griekenland, Spanje en Portugal geweest maar hier zijn de mensen het vriendelijkst.
Laterz, het zwembad roept.......;-)
@Ernst; ja Turks eten is lekker. Er zijn altijd 'ouwe stenen' in de buurt want Turkije heeft inderdaad een rijk historisch verleden.
Ik vind de mensen hier aardig en gastvrij. En als je twintig woordjes Turks praat dan maak je overal vrienden voor het leven. ;-)
Ik ben ook meerdere keren in Griekenland, Spanje en Portugal geweest maar hier zijn de mensen het vriendelijkst.
Laterz, het zwembad roept.......;-)
- Erelid
- 5344 reacties
- 31 juli 2013
Dit jaar geen vakantie, misschien begin volgend jaar naar het Caribisch gebied, zo in de tijd dat julie een extra deken pakken omdat het toch wel erg koud is hier 🙂
Frans, ik help graag anderen als vrijwilliger, maar ik werk niet bij of voor Simyo ! || Nil Volentibus Arduum
- Oud-moderator
- 3862 reacties
- 1 augustus 2013
Ik heb eind september een weekje vrij (gaan jullie me missen?), maar ik heb nog geen idee wat of waar ik ga😕
Alle suggesties zijn welkom!
- Forum expert
- 4195 reacties
- 1 augustus 2013
Helaas, september is hier een beetje een slappe maand want het is de maand dat heel Edinburgh aan het uitpuffen is van alle zomerfestivals, en de najaarsfestiviteiten zijn nog niet begonnen. Houd http://www.edinburghfestivals.co.uk in de gaten om te zien wat er later dit jaar op het programma staat.
Mocht je er eind december even tussen uit willen dan kan ik de oudejaarsfestiviteiten (Hogmanay) zeer aanbevelen. http://www.edinburghfestivals.co.uk/festivals/hogmanay
Mocht je er eind december even tussen uit willen dan kan ik de oudejaarsfestiviteiten (Hogmanay) zeer aanbevelen. http://www.edinburghfestivals.co.uk/festivals/hogmanay
- Oud-moderator
- 3862 reacties
- 2 augustus 2013
Scotsman;44687 schreef:
Helaas, september is hier een beetje een slappe maand want het is de maand dat heel Edinburgh aan het uitpuffen is van alle zomerfestivals, en de najaarsfestiviteiten zijn nog niet begonnen. Houd http://www.edinburghfestivals.co.uk in de gaten om te zien wat er later dit jaar op het programma staat.
Hey Scotsman,
Ken je het Imaginate festival? Daar heb ik een keer gestaan 🙂
Dat is ook de enige keer dat ik in Edinburgh ben geweest, maar ik heb er enorm van genoten toen. Wil echt nog een keer terug. Waar ik nog vaak aan denk is het winkeltje: the whisky shop, prachtig. Ken je die? en het eind-feest van het festival, met live -muziek en waar we echte schotse dansjes leerden.
Wij hadden toen ook on-Schots heerlijk zonnig weer, het was in mei. Maakte de stad nog mooier. 🆒
Groetjes,
Charlene
- Forum expert
- 4195 reacties
- 2 augustus 2013
Het Imaginate festival ken ik niet, ik zal er op letten de volgende keer. Er zijn hier zo veel festivals, het is bijna niet bij te houden. De whisky shop die jij bedoelt is waarschijnlijk die in de Royal Mile, echt iets voor de liefhebber van zeldzame malt whisky's die in NL niet of moeilijk te vinden zijn. Maar voor de prijs kun je Schotse whisky beter in NL kopen vanwege de hoge accijns hier (hier spreekt een echte Simyaan!).
- Oud-moderator
- 3862 reacties
- 5 augustus 2013
Scotsman;44808 schreef:
Het Imaginate festival ken ik niet, ik zal er op letten de volgende keer. Er zijn hier zo veel festivals, het is bijna niet bij te houden. De whisky shop die jij bedoelt is waarschijnlijk die in de Royal Mile, echt iets voor de liefhebber van zeldzame malt whisky's die in NL niet of moeilijk te vinden zijn. Maar voor de prijs kun je Schotse whisky beter in NL kopen vanwege de hoge accijns hier (hier spreekt een echte Simyaan!).
Ja, in Victoria Street. Waar ze de Whisky voor je bottelen en dan een handgeschreven etiket erop. Prachtig. 🙂
- Leader
- 1915 reacties
- 29 september 2013
Zo net terug van een super leuke rondreis Turkije met het ontzettend mooie Cappadocchia waar we een ballonvaart hebben gemaakt... prachtig 🙂
- Erelid
- 5344 reacties
- 29 september 2013
Ik heb eind september een weekje vrij (gaan jullie me missen?), maar ik heb nog geen idee wat of waar ik ga😕
30 september weer terug? We horen wel waar je geweest bent..... en inderdaad, ik heb je best gemist.
Frans, ik help graag anderen als vrijwilliger, maar ik werk niet bij of voor Simyo ! || Nil Volentibus Arduum
- Oud-forum expert
- 3126 reacties
- 29 september 2013
Waszewegdan?🆒
Volgende jaar Zuid Spanje. Tussen Malaga en Granada. Huis is al geboekt. Vluchten komen binnenkort. Geen weg meer terug. :p
Ondanks dat Turkije altijd favo blijft, nu effe wat anders.
Franswon, komende tijd dus even conversación en Español. :p
Volgende jaar Zuid Spanje. Tussen Malaga en Granada. Huis is al geboekt. Vluchten komen binnenkort. Geen weg meer terug. :p
Ondanks dat Turkije altijd favo blijft, nu effe wat anders.
Franswon, komende tijd dus even conversación en Español. :p
- Erelid
- 5344 reacties
- 29 september 2013
Bueno amigo, a partir de ahora en español!
- Oud-moderator
- 6295 reacties
- 30 september 2013
Charlene;44679 schreef:
Ik ben zó blij dat je er weer bent! We hebben je gemist 😞
- Oud-moderator
- 3862 reacties
- 30 september 2013
-Ernst;49925 schreef:
Ik ben zó blij dat je er weer bent! We hebben je gemist :(
Jaja, she's back.. 🆒
Jullie ook gemist. Nou. Sterk spul hè, fisherman's... Iemand nog problemen met zijn simkaart of zo? 😉
- Oud-forum expert
- 3126 reacties
- 30 september 2013
WB Charlene. Nee, geen problemen. 😮
- auteur
- Oud Community Manager
- 6701 reacties
- 1 oktober 2013
Ja Charlene. Het was bijna saai hier bij Simyo zonder jou.
Fisherman's friend. Mooie reclame was dat trouwens.
Fisherman's friend. Mooie reclame was dat trouwens.
- Erelid
- 5344 reacties
- 1 oktober 2013
Op een forum dat ik beheer als admin was de post van Charlene al door een mod verwijderd als 'spam', geen reclame maken is daar het parool. :)
Waar ben je geweest Charlene?
Waar ben je geweest Charlene?
- Oud-forum expert
- 321 reacties
- 1 oktober 2013
Ik ben al weggeweest dit jaar, Naar de nederlandse antillen; Curacao 😉
Groeten Niels / Simyo Forum Expert / Blije klant die anderen graag helpt maar ben geen medewerker
- Forum expert
- 4052 reacties
- 2 oktober 2013
Groeten vanaf het strand van Sant Antoni de Portmany. Tis warm hier! (3g + wifi + zonnepanel + veel zon = draadloos groen internet!)
Forum experts zijn behulpzame klanten. Moderatoren zijn Simyo medewerkers. Wil je vriendendeal-korting en heb je helaas geen vrienden bij Simyo? Gebruik dan deze vriendendeal-link voor Sim-Only: https://vriendendeal.simyo.nl/sim-only/ZnNV6c en voor Prepaid: https://vriendendeal.simyo.nl/prepaid/ZnNV6c.
Reageer
Gerelateerde topics
Which is the most suitable calendar app
Integrate your videoaskCalendaricon
Build your videoaskChat style, integrating their answer in to my next questionicon
Build your typeformAutomated Calendar invite to registrant after form is submittedicon
Build your typeformMeet Typeform's new Calendly app 🗓️
Typeform updates
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK