.

Beantwoord

Waar is de dichtbij zijnde simyo-abri?

  • 1 October 2013
  • 6 reacties
  • 6370 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Ik kreeg vandaag een email van simyo. "Gefeliciteerd ...., jij belt met de beste mobiele provider."

Daarmee kun je door een foto met jezelf en een simyo-abri te nemen, en op te sturen kans maken op een jaar gratis bellen.

Ik vraag mij alleen af waar ik de hier dichtbij zo'n abri ga vinden. Hebben jullie er ook een op Ibiza toevallig. Twee simyo-klanten en ik hebben op vandaag een hoop abri gezien op Ibiza, maar geen Simyo abri. Worden wij buitengesloten, omdat we(2 klanten en ik) even naar Ibiza gaan?
icon

Beste antwoord door Ernst 2 October 2013, 17:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Helaas Groentjuh, ik moet je dan echt teleurstellen... :(

De abri's met de mooie Gefeliciteerd *naam* posters staan alleen in Nederland... Ik snap natuurlijk dat je nu liever niet op Ibiza bent vanwege de actie, maar je zult er nu maar het beste van moeten maken.

Wel hartverwarmend is het om te zien dat je tijdens je vakantie actief bent op het forum 😛
Reputatie 7
Badge +9
Hier zijn ook geen Simyo abri's te vinden, ik heb de hele stad afgezocht. Maar misschien is het ook goed als ik me fotografeer met de Simyo home page op mijn computerscherm op de achtergrond? Ik heb trouwens een halve dag er naar zitten staren in de hoop dat ik mijn naam zag voorbijkomen, maar helaas....
Reputatie 7
Badge +9
Amei, vandaag in België ook geen abri gezien met Simyo 🙂 Heb er toch meer dan 200 km. gereden en overal bij iedere abri stilgestaan, degenen die achter me reden vonden dit niet leuk!
Reputatie 3
Badge +5
Hier zijn ook geen Simyo abri's te vinden, ik heb de hele stad afgezocht. Maar misschien is het ook goed als ik me fotografeer met de Simyo home page op mijn computerscherm op de achtergrond? Ik heb trouwens een halve dag er naar zitten staren in de hoop dat ik mijn naam zag voorbijkomen, maar helaas....


Doet je F5 knop het nog ? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Die doet het nog want F5 op een Mac doet helemaal niets en de namen komen vanzelf voorbij! 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Ik kreeg vandaag een email van simyo. "Gefeliciteerd ...., jij belt met de beste mobiele provider."

Daarmee kun je door een foto met jezelf en een simyo-abri te nemen, en op te sturen kans maken op een jaar gratis bellen.

Ik vraag mij alleen af waar ik de hier dichtbij zo'n abri ga vinden. Hebben jullie er ook een op Ibiza toevallig. Twee simyo-klanten en ik hebben op vandaag een hoop abri gezien op Ibiza, maar geen Simyo abri. Worden wij buitengesloten, omdat we(2 klanten en ik) even naar Ibiza gaan?


De abri's zijn t/m 7 oktober te vinden. Ben je dan al terug?

Hier zijn ook geen Simyo abri's te vinden, ik heb de hele stad afgezocht. Maar misschien is het ook goed als ik me fotografeer met de Simyo home page op mijn computerscherm op de achtergrond? Ik heb trouwens een halve dag er naar zitten staren in de hoop dat ik mijn naam zag voorbijkomen, maar helaas....

Hoi Scotsman,

Dat is vreemd, want Hans is zeker terug te vinden. Helaas hebben we geen abri's in Schotland kunnen plaatsen 😞 Je kunt alleen meedoen om de prijzen als je een foto bij een abri stuurt. Anders krijgen we wel heel veel foto's binnen.

Amei, vandaag in België ook geen abri gezien met Simyo 🙂 Heb er toch meer dan 200 km. gereden en overal bij iedere abri stilgestaan, degenen die achter me reden vonden dit niet leuk!

Hahaha 😃, maar heb je in Zeeland niets kunnen vinden?

Reageer