Ik kreeg vandaag een email van simyo. "Gefeliciteerd ...., jij belt met de beste mobiele provider."
Daarmee kun je door een foto met jezelf en een simyo-abri te nemen, en op te sturen kans maken op een jaar gratis bellen.
Ik vraag mij alleen af waar ik de hier dichtbij zo'n abri ga vinden. Hebben jullie er ook een op Ibiza toevallig. Twee simyo-klanten en ik hebben op vandaag een hoop abri gezien op Ibiza, maar geen Simyo abri. Worden wij buitengesloten, omdat we(2 klanten en ik) even naar Ibiza gaan?
Beantwoord
Waar is de dichtbij zijnde simyo-abri?
Beste antwoord door Ernst
Helaas Groentjuh, ik moet je dan echt teleurstellen... :(
De abri's met de mooie Gefeliciteerd *naam* posters staan alleen in Nederland... Ik snap natuurlijk dat je nu liever niet op Ibiza bent vanwege de actie, maar je zult er nu maar het beste van moeten maken.
Wel hartverwarmend is het om te zien dat je tijdens je vakantie actief bent op het forum 😛
Bekijk originele reactieDe abri's met de mooie Gefeliciteerd *naam* posters staan alleen in Nederland... Ik snap natuurlijk dat je nu liever niet op Ibiza bent vanwege de actie, maar je zult er nu maar het beste van moeten maken.
Wel hartverwarmend is het om te zien dat je tijdens je vakantie actief bent op het forum 😛
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.