Skip to main content
Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

• December 20, 2011
  • 932 reacties
  • 46493 Bekeken

Toon eerste bericht

932 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • December 9, 2025

Welkom op het forum ​@Sedat en succes! 

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 9, 2025

Welkom op het forum ​@Sedat en succes! 

Hoi ​@Friesian,

Dankjewel! Ik kijk ernaar uit om actief mee te helpen op het forum. 😀

Groetjes,
Sedat

Ha-ns W
Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • February 17, 2026

Zal me even voorstellen ik ben Hans woonachtig in Ede Gelderland inmiddels gepensioneerd. Sinds gisteren overgestapt van Hollandsnieuwe naar Simyo icm Kpn. Ben een liefhebber van raskatten 2 Abessijntjes van 2 jaar oud en 1 Burmilla 16 jaar. Verder hou ik van digitale dingen volgen websites Tweakers, Bright, MacRumors. Het volgen van deze community en van Kpn. Redelijk technisch onderlegd in ios van Apple. Verder probeer ik zoveel mogelijk de digitale snelweg te volgen qua nieuwigheden. Tv kijken doen we ook nog vooral BBC NL Engelse detectives series volgen. 

JanD
  • February 17, 2026

Beste ​@Ha-ns W , welkom op dit forum en ook welkom op het forum van KPN.

Kijk bij het KPN forum naar forum-lid @huistijger, die heeft ook een kattenhobby.

Ha-ns W
Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • February 17, 2026

Bedankt ​@JanD volgens mij ben ik je al tegengekomen op het Kpn forum. Inderdaad @huistijger volg ik. Verder de huisdierentopic bij Kpn is erg leuk zijn we geabonneerd op. Deze forum zal ik volgen vooal tips en tricks zijn een goede aanvulling.

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • February 17, 2026

Welkom ​@Ha-ns W !

Zo te lezen gaan we jou misschien terugzien in "Dieren liefhebbers”. 16 jaar oud is al best een oud beestje!

Digitale dingen volgen doe ik ook!

Ha-ns W
Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • February 17, 2026

@Groentjuh harstikke bedankt voor de tip Dieren Liefhebbers die gaan we zeker volgen 👍.