.

Vakantieherinneringen

  • 24 July 2016
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Iedereen heeft, denk ik, wel leuke of minder leuke vakantieherinneringen.

Ik wil dit topic openen met een hilarisch voorval:

Een vriend en ik waren met vakantie op Corsica, kampeervakantie. Van het vliegveld naar de camping met een bus, bij de receptie de bestelde tent afhalen en op de toegewezen plaats opzetten. Tot hiertoe heel normaal :)
Corsica is nogal rotsachtig, wij wisten dat en hadden een steenboor meegenomen om de haringen vast te zetten, net nadat wij onze tent hadden opgezet en voorzichtig de eerste pastis proefden kwam een jong, Duits, stelletje met hun tent aan naast onze plek. Tent uitpakken en opzetten 🙂, de man had zich ook goed voorbereid, hij had een rubber hamer meegenomen om de haringen de grond in te slaan :D
Een grote buil op zijn hoofd, een vriendin die het bijna in haar slipje deed van het lachen en twee Nederlanders die zich kostelijk amuseerden. :)

Natuurlijk hebben we ze verder geholpen met het opzetten van hun tent, maar dit zal ik nooit vergeten.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Wat een leuk idee voor een topic, Franswon 🙂

Ik hoef niet lang na te denken over de meest levendige vakantie herinnering. 2 jaar geleden zijn mijn lief en ik naar Ibiza geweest. Mooi - all inclusive - hotel met een eigen jacuzzi op het terras waar je tot in de late uurtjes lekker kunt bubbelen. Het hotel ligt direct aan een prachtige baai met helder blauwe zee. Wij wisten dat het in totaal maar 6 weken in het jaar 'slecht' weer is op Ibiza. En dit nooit meer dan een aantal dagen achter elkaar.

Je raadt het al.. wij hebben van de 12 dagen die we daar zijn geweest, 10 dagen regen gehad. Dit hadden we natuurlijk niet verwacht eind augustus! De eerste dag dat het echt lekker weer was, hebben we het er natuurlijk van genomen. Heerlijk het strand op, boekje mee en lekker relaxen. Ondanks het goed insmeren, had ik diezelfde nacht fiks last van een zonnesteek. Hoge koorts, ijlen, overgeven.. het was geen pretje. De volgende zonnige dag heb ik dan ook gemist omdat ik ziek op bed lag. Toen ik weer opgeknapt was, had de zon zich weer verstopt achter dikke regenwolken. Bummer :8

De volgende vakantie proberen we toch echt wat beter weer op te zoeken 😉

Reageer