hallo ik ben ineke 51 jaar oudd.
ben pas nieuw bij simyo, en ben tot nu toe dik tevereden.
ik had hiet voor een abonement bij hollandse nieuwe ,wat een drama en ellende was dat zeg, heb nog nooit problemen gehad,maar bij hun zoeken hun ze wel.
dus nu ik hiet ben en ziet hoe het er bij simyo aan toegaat ,zal ik iedereen SIMYO aan bevelen
super tevreden klant tot nu toe
Beantwoord
Tevreden met Simyo
Beste antwoord door Naomi
Hoi ineke28, welkom bij Simyo en welkom op het forum!
Wat leuk dat je een bericht plaatst op ons forum 😃 Dankjewel voor je compliment. Super om te horen dat je het bij ons naar je zin hebt! Hier worden wij heel vrolijk van. Je kunt ons altijd aanbevelen. Als je gebruikmaakt van de VriendenDeal actie, dan krijgen jij en je vriend(in) € 10,- korting op je factuur. Dit is dus zeker een aanrader 😉 Hier vind je meer informatie over de VriendenDeal actie.
Als je vragen hebt of gezellig mee wilt doen op het forum, dan ben je meer dan welkom 😮
Bekijk originele reactieWat leuk dat je een bericht plaatst op ons forum 😃 Dankjewel voor je compliment. Super om te horen dat je het bij ons naar je zin hebt! Hier worden wij heel vrolijk van. Je kunt ons altijd aanbevelen. Als je gebruikmaakt van de VriendenDeal actie, dan krijgen jij en je vriend(in) € 10,- korting op je factuur. Dit is dus zeker een aanrader 😉 Hier vind je meer informatie over de VriendenDeal actie.
Als je vragen hebt of gezellig mee wilt doen op het forum, dan ben je meer dan welkom 😮
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.