Beste medewerkers van Simyo,
Niet dat ik wat te klagen heb of een lastige vraag heb, maar dit moet ik toch even kwijt. Dat een nummer bij jullie erg belangrijk is begrijp ik heel goed. Alles wordt er aan gekoppeld, je bel minuten en Mb verbruik en waarschijnlijk nog veel meer. Maar het Forum.........? Ja toch wel, daar ontstaat een raar fenomeen, want wat is het geval. Ik ben overgelopen van een andere provider naar Simyo met nummer behoud. De bestelde simkaart werd snel geleverd binnen één dag. Chapeau!!! Goed begin. Ik kreeg een tijdelijk nummer omdat de opzegtermijn bij mijn vorige provider nog moest aflopen. Met dit tijdelijke nummer aangemeld bij het Forum. Meteen wat van me laten horen door hier en daar een paar opmerkingen te plaatsen. Op een gegeven moment kreeg ik een badge. Ik kom pas kijken dus wist niet wat het was en waarvoor ik het kreeg. Een vraag op het Forum geplaatst maar ze doen er nogal geheimzinnig over. Een tijdje erna een tweede badge gekregen. Heb er verder niet meer zo bij stil gestaan. Toen kwam het moment dat mijn bestaande oude nummer werd overgezet naar Simyo. De verhuizing verliep soepel. So far so good. Toen ik weer op het Forum wilde rond neuzen, geblokkeerd, profiel weg, historie weg, foto weg, badges weg. Ik moest opnieuw inloggen met mijn overgenomen nummer. onder zelfde naam opnieuw profiel aangemaakt, bestaande foto opnieuw geüpload. Op dezelfde wijze op berichten reageren en opmerkingen maken en gisteren kreeg ik van Alex een e-mail: Beste Frans, Gefeliciteerd je hebt een badge verdient. De eerste??? waar zijn de twee die ik eerder onder dat tijdelijke nummer kreeg dan gebleven? Niet dat ik daarop zit te wacht hoor, maar toch. Dus nummer vervallen, badges weg, alles weg. O, dus die badges zijn niet aan mijn persoon toegekend maar aan een nummer. Dan had je in plaats van Beste Frans ook kunnen zeggen Beste"Persoon namens nummer eindigend op 25".
Beste Simyo mensen, neem dit schrijven niet al te serieus hoor, ik zit een beetje te dollen, dat mag ook toch op dit Forum? Beschouw het maar als een schrijven"Ter leering en vermaak". Ik heb grote achting voor de manier waarop jullie met je Simyo klanten omgaan.
Toch ben ik benieuwd of er op dit schrijven wordt gereageerd en welke moderator dat gaat doen. Misschien Alex wel want hij is immers de uitreiker van de badges.
Vriendelijke groet,
Frans
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.