.

Ter leering en vermaak

  • 3 December 2014
  • 3 reacties
  • 1146 Bekeken

Badge +1
Beste medewerkers van Simyo,
Niet dat ik wat te klagen heb of een lastige vraag heb, maar dit moet ik toch even kwijt. Dat een nummer bij jullie erg belangrijk is begrijp ik heel goed. Alles wordt er aan gekoppeld, je bel minuten en Mb verbruik en waarschijnlijk nog veel meer. Maar het Forum.........? Ja toch wel, daar ontstaat een raar fenomeen, want wat is het geval. Ik ben overgelopen van een andere provider naar Simyo met nummer behoud. De bestelde simkaart werd snel geleverd binnen Ă©Ă©n dag. Chapeau!!! Goed begin. Ik kreeg een tijdelijk nummer omdat de opzegtermijn bij mijn vorige provider nog moest aflopen. Met dit tijdelijke nummer aangemeld bij het Forum. Meteen wat van me laten horen door hier en daar een paar opmerkingen te plaatsen. Op een gegeven moment kreeg ik een badge. Ik kom pas kijken dus wist niet wat het was en waarvoor ik het kreeg. Een vraag op het Forum geplaatst maar ze doen er nogal geheimzinnig over. Een tijdje erna een tweede badge gekregen. Heb er verder niet meer zo bij stil gestaan. Toen kwam het moment dat mijn bestaande oude nummer werd overgezet naar Simyo. De verhuizing verliep soepel. So far so good. Toen ik weer op het Forum wilde rond neuzen, geblokkeerd, profiel weg, historie weg, foto weg, badges weg. Ik moest opnieuw inloggen met mijn overgenomen nummer. onder zelfde naam opnieuw profiel aangemaakt, bestaande foto opnieuw geĂĽpload. Op dezelfde wijze op berichten reageren en opmerkingen maken en gisteren kreeg ik van Alex een e-mail: Beste Frans, Gefeliciteerd je hebt een badge verdient. De eerste??? waar zijn de twee die ik eerder onder dat tijdelijke nummer kreeg dan gebleven? Niet dat ik daarop zit te wacht hoor, maar toch. Dus nummer vervallen, badges weg, alles weg. O, dus die badges zijn niet aan mijn persoon toegekend maar aan een nummer. Dan had je in plaats van Beste Frans ook kunnen zeggen Beste"Persoon namens nummer eindigend op 25".
Beste Simyo mensen, neem dit schrijven niet al te serieus hoor, ik zit een beetje te dollen, dat mag ook toch op dit Forum? Beschouw het maar als een schrijven"Ter leering en vermaak". Ik heb grote achting voor de manier waarop jullie met je Simyo klanten omgaan.
Toch ben ik benieuwd of er op dit schrijven wordt gereageerd en welke moderator dat gaat doen. Misschien Alex wel want hij is immers de uitreiker van de badges.
Vriendelijke groet,
Frans

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb dit in het verleden ook meegemaakt. Maar met behulp van het toverstokje van een vriendelijke moderator zijn mijn oude en mijn nieuwe forumprofiel op listige wijze aan elkaar geknoopt. Naadloos, je ziet er niets meer van. Zelfs geen litteken.
Psssstttt Frans, het is straks pakjesavond. Wie weet, misschien dat een andere persoon ze straks bij jou zal brengen.
Je weet wel, die ene persoon met een baard, uhhhh paard.... 🆒:D 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Frans Steffin,

Wat een leuk berichtje 😉 Leest lekker vlot!

Als je het niet erg vindt, reageer ik graag op je berichtje, in plaats van Alex 😉! Helaas is het systeem niet helemaal gebouwd op het wisselen van nummers, zoals je doet bij nummerbehoud. Op zo'n moment passen wij je oude account aan, zodat je een heel nieuw account aan kunt maken met dezelfde gegevens.

Ik heb even je "oude" account bekeken, die je had voordat je nummer over is gezet en ik zie dat je daar een boemerang en een ijsbreker badge had. Dit zijn helaas vervallen, maar ik zie dat je op dit moment ook hard gaat met het sparen van badges. Je hebt nu een Einstein badge en een ijsbreker badge.

Misschien kun je je account informatie eens invullen, wie weet krijg je daar een badge voor 😉

Reageer