.

Sterkte!

  • 2 August 2013
  • 7 reacties
  • 6212 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Jongens en meisjes, sterkte vandaag in Nederland met die hitte. Hopelijk heeft Simyo HQ airconditioning, en verbiedt de Simyo dress code niet het dragen van korte broeken en bikini's door moderators!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik zie het probleem hier thuis ook niet:

Temperatuur sensoren zeggen:
Slaapkamer #1: geen sensor. (plafondventilator uit)
Slaapkamer #2 sensor #1(1,5M van vloer): 28 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming. (zonnescherm voor de helft neer)
Slaapkamer #2 sensor #2(plafond): 28 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming.
Slaapkamer #2 sensor #3(plafond): 28 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming. (ventilator aan)
Slaapkamer #3 sensor #1(plafond): 25 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming. (ventilator aan, zonnescherm voor de driekwart neer, Limonade-siroop drinkvoorziening @ ~4 graden ~600ml over)
Slaapkamer #3 sensor #2(airco instroom): 16 graden (airco aan!)
Woonkamer sensor #1: 28,8 graden.
Woonkamer sensor #2: 27,5 graden. (plafondventilator aan)
Buiten sensor: 30,9 graden(schaduw), windsnelheid 7 tot 11Km/u.

Rara waar ik zit...
Badge +8
Jongens en meisjes, sterkte vandaag in Nederland met die hitte. Hopelijk heeft Simyo HQ airconditioning, en verbiedt de Simyo dress code niet het dragen van korte broeken en bikini's door moderators!
Ik zie het probleem hier thuis ook niet:

Temperatuur sensoren zeggen:
Slaapkamer #1: geen sensor. (plafondventilator uit)
Slaapkamer #2 sensor #1(1,5M van vloer): 28 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming. (zonnescherm voor de helft neer)
Slaapkamer #2 sensor #2(plafond): 28 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming.
Slaapkamer #2 sensor #3(plafond): 28 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming. (ventilator aan)
Slaapkamer #3 sensor #1(plafond): 25 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming. (ventilator aan, zonnescherm voor de driekwart neer, Limonade-siroop drinkvoorziening @ ~4 graden ~600ml over)
Slaapkamer #3 sensor #2(airco instroom): 16 graden (airco aan!)
Woonkamer sensor #1: 28,8 graden.
Woonkamer sensor #2: 27,5 graden. (plafondventilator aan)
Buiten sensor: 30,9 graden(schaduw), windsnelheid 7 tot 11Km/u.

Rara waar ik zit...


Een beetje kantoor heeft natuurlijk airco. En de dresscode is niet heel streng, maar bij bikini's is geloof ik wel een grens. Niemand heeft dat nog geprobeerd overigens. 😉
Reputatie 7
Badge +9

Een beetje kantoor heeft natuurlijk airco. En de dresscode is niet heel streng, maar bij bikini's is geloof ik wel een grens. Niemand heeft dat nog geprobeerd overigens. ;)


Iemand moet de eerste zijn, dus dames.......
Badge +1
We wachten nog steeds op de foto van de moderators ben toch wel benieuwd wie op de home pagina staat
Reputatie 7
Badge +9
Ik zie het probleem hier thuis ook niet:

Temperatuur sensoren zeggen:
Slaapkamer #1: geen sensor. (plafondventilator uit)
Slaapkamer #2 sensor #1(1,5M van vloer): 28 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming. (zonnescherm voor de helft neer)
Slaapkamer #2 sensor #2(plafond): 28 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming.
Slaapkamer #2 sensor #3(plafond): 28 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming. (ventilator aan)
Slaapkamer #3 sensor #1(plafond): 25 graden, gevoelstemperatuur is lager door luchtstroming. (ventilator aan, zonnescherm voor de driekwart neer, Limonade-siroop drinkvoorziening @ ~4 graden ~600ml over)
Slaapkamer #3 sensor #2(airco instroom): 16 graden (airco aan!)
Woonkamer sensor #1: 28,8 graden.
Woonkamer sensor #2: 27,5 graden. (plafondventilator aan)
Buiten sensor: 30,9 graden(schaduw), windsnelheid 7 tot 11Km/u.

Rara waar ik zit...


Starship Enterprise??
Reputatie 7
Badge +9
Ja, het zijn inderdaad een hoop getallentjes, maar Starship Enterprise heeft toch meer sensoren. Ook kan ik helaas niets via een "food dispenser" krijgen. Voor teleporter-room was geen ruimte, dus helaas kan ik niet overal naartoe teleporteren. Ook voor het holo-deck was geen kamer vrij. De deuren gaan niet automatisch open en verder is er ook geen turbo-lift in dit huis.

Ik heb niet echt het gevoel dat dit huis in de buurt komt met Starship Enterprise.
Reputatie 5
Badge +11
Ja, het zijn inderdaad een hoop getallentjes, maar Starship Enterprise heeft toch meer sensoren. Ook kan ik helaas niets via een "food dispenser" krijgen. Voor teleporter-room was geen ruimte, dus helaas kan ik niet overal naartoe teleporteren. Ook voor het holo-deck was geen kamer vrij. De deuren gaan niet automatisch open en verder is er ook geen turbo-lift in dit huis.

Ik heb niet echt het gevoel dat dit huis in de buurt komt met Starship Enterprise.


Die "food dispensor" kan er misschien ooit nog komen, als je hoort/leest hoe ver ze zijn met 3D printen 😉

Reageer