Skip to main content

.

Zoals jullie wel weten zijn er verschillende manieren om een woord te spellen:

NAVO - Alfa, Bravo, Charlie etc.

Internationaal - Amsterdam, Baltimore, Casablanca etc.

Deze zijn een beetje verouderd denk ik. In dit computer-tijdperk:

http://i250.photobucket.com/albums/gg254/franswon/alfabet.jpg gaan we voor deze 🙂
Ik heb je link werkend gemaakt, hoop dat je me het niet kwalijk neemt.

Groet,

Friesian
Hoi Friesian, ik had het zelf al gecorrigeerd zoals je ziet, toch bedankt!
i van iPhone; goede spelling dus. 😃
Weet je, wat computers betreft zijn er ook mensen die gebruik maken van de "i" van ........... :)
De link van Friesian is https://www.youtube.com/watch?v=-KqGxq5eIt0&feature=youtu.be
Bedankt Franswon ik wilde het via mijn tablet doen maar had net zo goed een asprientje kunnen gebruiken....  :(
i van iPhone; goede spelling dus. :D

a van Apple; goede spelling dus. 
Samen IA van ezel dus 🙂
Samen IA van ezel dus

Nope, blijkbaar heeft men bij die twee letters gekozen voor digitale begrippen die er wèrkelijk toe doen. Net als bij de S natuurlijk bij iedereen het welbekende woord server first to mind komt. Iets anders dat er toe doet, zal bij die letter niet zo snel komen bovendrijven. Veel digitale soeps is er namelijk verder bij de S niet.  :p
Samen IA van ezel dus

Nope, blijkbaar heeft men bij die twee letters gekozen voor digitale begrippen die er wèrkelijk toe doen. Net als bij de S natuurlijk bij iedereen het welbekende woord server first to mind komt. Iets anders dat er toe doet, zal bij die letter niet zo snel komen bovendrijven. Veel digitale soeps is er namelijk verder bij de S niet.  :p

Je maakt een zeer ernstige denkfout de leon, zei Sam Sung. ;)
i van iPhone; goede spelling dus. :D

a van Apple; goede spelling dus. 

Hier zit een zeer zeer (Jochem Meyjer :D) grote fout.

Van A van Apple heb ik niks te zeggen, wat ook gekund had.........

A van Athlon

S had ook, S van Samsung kunnen zijn......

Maar.............

I van Intel, goede spelling.

I van Iphone, foute spelling dus. :rolleyes:

(Iphone heeft toch niks te maken met bijvoorbeeld laptops.......)
Haha, hij is goed Franswon! Ik ga deze absoluut onthouden voor de volgende keer dat ik PostNL moet vragen waar mijn pakje blijft 😉
Haha, hij is goed Franswon! Ik ga deze absoluut onthouden voor de volgende keer dat ik PostNL moet vragen waar mijn pakje blijft ;)

🆒 Ooooh, was daarom mijn juichpakketje van Simyo eerst niet gearriveerd......

Jullie hadden dus het verkeerde alfabet gebruikt........ :p Friesian snapte dur niks van, maar nu.....

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/humor/animaatjes-humor-16341.gif
Zoals jullie wel weten zijn er verschillende manieren om een woord te spellen:

NAVO - Alfa, Bravo, Charlie etc.

Internationaal - Amsterdam, Baltimore, Casablanca etc.

Deze zijn een beetje verouderd denk ik. In dit computer-tijdperk:

http://i250.photobucket.com/albums/gg254/franswon/alfabet.jpg gaan we voor deze :)

Het enigste wat verouderd is, is: XP, Messenger en Vista.

Al het andere is er nog steeds.
XP en Vista worden nog veel gebruikt als OS, Messenger gebruik ik, via een truc, nog vrijwel dagelijks.
Daarom is het nog wel oud.

Overigens is het niet verstandig om XP te blijven gebruiken en Betreft Vista, Vista bestaat niet meer, Vista is Windows7 geworden.
Vista bestaat uiteraard nog wel, het is opgevolgd door 7.

Er is een bepaald ritme in de releases van Windows:

98 - goed

ME - more errors 🙂 - niet zo goed

XP - goed

Vista - niet zo goed

7 - goed

8 - niet zo goed

9 ????? Zal dus wel weer goed zijn.

Windows Vista had in januari een marktaandeel van 3,3%, XP 29,2, W7 47,5 en 8/8.1 10,6%. De rest is Mac, Linux etc.
Ik weet het niet hoor, wat moet ik hiervan denken. volgens mij is het al eeuwenoud dit alfabet.

Koop maar eens een nieuwe computer, amper de teentjes de buitendeur zijn gepasseerd, is die al oud....... :(
quote: Koop maar eens een nieuwe computer, amper de teentjes de buitendeur zijn gepasseerd, is die al oud. /quote

Dat is met alles zo Friesian.

De Ondernemers die dergelijke dingen verkopen worden er beter van en de kopers komen er bekaait van af.

Betreft de spelling: Niet alles is oud.
Franswon, ik ben verbaasd dat Vista nog bestaat, ik dacht echt dat Vista volledig was vervangen door Windows 7.

Dat is met alles zo Friesian.

De Ondernemers die dergelijke dingen verkopen worden er beter van en de kopers komen er bekaait van af.

Betreft de spelling: Niet alles is oud.

Weet je dat zeker met die ondernemers? 😕

En, wat betreft oude spelling, gisteren gekocht. Ook een RAM. Vraag me niet hoeveel Gb... http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vraagtekens/animaatjes-vraagtekens-87786.gif

http://www.towerviewfarm.net/images/zwartbles_ram.jpg
Het grote voordeel van Vista is dat er een mailprogramma in zit dat compatibel is met Outlook express.

Windows 8 is voor PC gebruik een disaster , maar heb je touchtoestellen dan is dat wel weer fijn.

Ze hadden die twee moeten mixen of een soort schakelaar moeten inbouwen of een vragen scherm.

De EU heeft dat eigenlijk stukgemaakt. Microsoft kreeg teveel macht.
Op mijn Toshiba Satellite U920t werkt Windows 8.1 (met hulpprogramma voor start-menu) redelijk goed, is ook touchscreen, gecombineerde tablet/netbook. Maar door de Metro-interface niet te gebruiken is het toch weer min of meer Windows 7 🙂
Je zou haast windows 8.1 nemen vanwegen de driver herkenning, ik houd het voorlopig op Windows 7 en Vista voor mijn Toshiba Laptop. (geheugen)

Op mijn Toshiba Satellite U920t werkt Windows 8.1 (met hulpprogramma voor start-menu) redelijk goed, is ook touchscreen, gecombineerde tablet/netbook. Maar door de Metro-interface niet te gebruiken is het toch weer min of meer Windows 7 :)

Ik heb dan ook windows 8 en idd geen outlook express, je moet dan eerst uitvissen dat thunderbird het meest eenvoudige is als vervanging.

Wat mij irriteert is dat je eerst bij windows 8 je computer maar hoefde op te starten, waarna je hem kon gebruiken.

Maar na de update naar windows 8.1 moet ik ook nog inloggen. Wanneer alleen ik hem maar gebruik is dat onzinnig en onnodig, oftewel de grootst mogelijke.......

Beter, eerst aangeven of vragen of men dat wenst!

Reageer