.

Sinterklaas kapoentje welke telefoon wil jij in je schoentje?

  • 27 November 2013
  • 51 reacties
  • 4919 Bekeken


Toon eerste bericht

51 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Sinterklaas is het land inmiddels uit, maar dat betekent niet dat we geen wensen meer hebben 😛
Reputatie 7
Badge +9
En niet alleen wij: kleine muizen hebben grote wensen: graag beschuit met gestampte mensen. 🙂
Badge +8
Kreeg ik zomaar een telefoon onder de Simyo kerstboom! :)
Beste outfit op het Kerstfeestje leverde me zomaar een Samsung Galaxy SIII op 🆒
Ga ik nu over dan? van iOS naar Android?

Groetjes, Charlene
Reputatie 3
Badge +9
Ga je gaat nu Android ondekken, wel ff wennen maar een goede keuze Charlene :D  gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Charlene,

Gefeliciteerd met je SIII, ik weet hoe deze er uit ziet, je outfit waar je de prijs mee gewonnen hebt ben ik wel benieuwd naar 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Ik wil nu wel foto's :rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Eindelijk is mijn zwarte Nexus 5 met 32GB ruimte binnen vanuit de Duitse Google Play Store.

De hele route heb ik op ScribbleMaps eens nagetekend. De route begint in West-Duitsland en komt in Nurnberg langs de buren van UPS op de weg naar Nederland.

En nu ligt hij onder de Kerstboom...
Reputatie 7
Badge +9
Leuke reis voor de Nexus, die zal aardig wat gezien hebben om je te vertellen.
Badge +8
Hoi Charlene,

Gefeliciteerd met je SIII, ik weet hoe deze er uit ziet, je outfit waar je de prijs mee gewonnen hebt ben ik wel benieuwd naar :)


Ik wil nu wel foto's :rolleyes:

Het was niet heel bijzonder, maar ik had wel lichtjes, die het echt deden.. Dat is een goede tip, daar win je mee ;)

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Ja, lopende/dansende versierde kerstbomen doen het inderdaad goed in dat soort wedstrijden.
Reputatie 7
Badge +9
Charlene hoeft toch geen moeite te doen om te scoren denk ik.... mooie vrouw, leuk koppie, dat doet het altijd wel, zeker als de jury uit mannen bestaat.
Reputatie 7
Gefeliciteerd Charlene!
Reputatie 5
Badge +10
Charlene hoeft toch geen moeite te doen om te scoren denk ik.... mooie vrouw, leuk koppie, dat doet het altijd wel, zeker als de jury uit mannen bestaat.

Was het er ook niet mee eens dat Charlene won 😉
Badge +8
...Charlene won ;)

Hey Frans! Nu lijken we wel familie 🆒
Reputatie 7
Badge +9
...Charlene won ;)

Hey Frans! Nu lijken we wel familie 🆒


Yes!!!! Fijn zo'n familielid, welkom! 🙂
Badge +8
Yes!!!! Fijn zo'n familielid, welkom! :)

Hahaha! 🙂 Is er fijn samenzijn gepland met de feestdagen?

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Vanavond met vrienden lekker eten, morgen uitbuiken, dinsdag met de familie wokken. 31 december bij vrienden en familie eten, hapjes, drankjes (Dominicaanse rum voor mij :)) en lekker gezelig het nieuwe jaar in.

De weegschaal mijd ik voorlopig 🙂
Badge +8
Vanavond met vrienden lekker eten, morgen uitbuiken, dinsdag met de familie wokken. 31 december bij vrienden en familie eten, hapjes, drankjes (Dominicaanse rum voor mij :)) en lekker gezelig het nieuwe jaar in.

De weegschaal mijd ik voorlopig :)


Hahaha,

Klinkt heel gezellig frans, en die weegschaal, ach..
Ik hoop juist op wat kilo's erbij, lekker warm voor de winter 😉
Reputatie 7
Badge +9
Beste Charlene, het wokken was donderdag, foutje in bovenstaand bericht, het was supergezellig, het eten en drinken 🙂 waren prima, de sfeer relaxed. Kortom heel geslaagd. Ik zit nu nog vol, dus de weegschaal is verstopt (flinke trap gegeven, die ligt nu wel ergens :)).
Zal ik mijn avatar maar wijzigen in Obelix? 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Pff... De feestdagen... Man, ik zit nóg vol. En ze zijn nóg niet voorbij :p

De 24e in Hengelo borreltjes, 1e kerstdag gourmetten, 2e bij schoonouders met de hele family véél eten en dan hebben we O&N ook nog...
Ik ga ook Obelix als avatar gebruiken, Franswon.
Reputatie 7
Badge +9
Je zult je best moeten doen om mijn omvang te bereiken of te overtreffen Ernst 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Je zult je best moeten doen om mijn omvang te bereiken of te overtreffen Ernst :)

Dan geef ik 't maar op en blijf ik 'slank' 😉
Reputatie 7
Badge +9
Franswon wint in omvang, maar jij in lengte...
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou zo snel niet meer een iPhone kopen. Veel te dure krengen. Idiote prijzen.
De Huawei Ascend P6 zou een goede optie zijn. Ken een paar mensen die er ene hebben en die zijn er goed over te spreken.
Reputatie 7
Badge +9
de leon valt uit de Appletree 🙂 Welkom in Androidworld 🙂

Reageer