.

Roamen zonder zorgen ook buiten de EU bij Three (UK)

  • 25 May 2017
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Dit heeft helemaal niets met Simyo te maken en is waarschijnlijk voor de meeste lezers van dit forum volstrekt nutteloze informatie, maar mijn mobiele provider hier Three heeft al een tijd geleden besloten dat roamen voor een schappelijke prijs niet alleen binnen de EU mogelijk zou moeten zijn maar ook zo veel mogelijk buiten de EU. Dit noemen ze het "Feel at Home" programma waar vrijwel alle klanten van Three (zowel prepaid als sim-only abo) gebruik van kunnen maken. Nu de roamingtarieven binnen de EU in juni op last van Brussel worden opgeheven heeft Three besloten om weer een paar landen buiten de EU aan Feel at Home toe te voegen waardoor het totaal op 60 landen komt. Om dit te vieren hebben ze een leuk kort filmpje gemaakt: https://youtu.be/AWGfKQWqYg8. Best wel grappig. Misschien is dit inspiratie voor de marketingafdeling van Simyo?


Bron: https://threemicrosites.co.uk/contract/adv/apple

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik hoop dat dit de toekomst wordt.
Ik snap wel dat providers die enorme bedragen die ze moeten betalen voor licenties ergens terug moeten verdienen, maar een world wide flat fee tarief zou toch wel mooi zijn.
Ik zie nu al dat abbos duurder zijn worden. Het moet niet zo zijn dat er een te hoog prijskaartje aan zit bij "samenwerking".
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Scotsman,

Bedankt voor het delen!

Wat een mooi concept is Feel at Home. En vooral: wat een geweldige commercial!

Ik zal het zeker doorsturen naar onze Marketing afdeling. Leuk om te zien wat andere telecom providers in het buitenland allemaal doen, toch?

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Nog even een aanvulling: voor Feel at Home landen geldt dat alleen bellen/sms'sen naar een UK nummer en dataverbruik uit je bundel komen. Ben je bijvoorbeeld in de US (een Feel at Home land) en je belt een US nummer (of een ander internationaal nummer), dan zijn de kosten onveranderd hoog.
Badge +7
Hoi Scotsman,

Bedankt voor de aanvulling. Er zit dus een klein addertje onder het gras. Maar dan nog, het zou wel echt ontzettend handig zijn!

Groetjes,
Samantha

Reageer