Hoi allemaal,
Het heeft even op zich laten wachten, maar bij deze starten we het nieuwe spelletje 🙂 Omdat het een gelijkspel was tussen 'Raad het plaatje' & 'Songteksten spel', hebben wij de knoop doorgehakt en gekozen voor 'Raad het plaatje'.
Natuurlijk zijn er weer wat spelregels:
- Plaats een close-up van een foto.
- Degene die het als eerste goed heeft geraden mag de volgende foto plaatsen.
- Degene die de foto heeft geplaatst, maakt de winnaar bekend en plaatst het volledige plaatje in zijn/haar reactie.
- Foto's die aanstootgevend of grof zijn worden verwijderd, dus laten we het netjes houden ;)
- De foto's moeten door iedereen op het forum geraden kunnen worden. Probeer de plaatjes dus algemeen te
houden.
Edit
- De winnaar heeft 3 dagen de tijd om een nieuwe close-up foto te plaatsen. Gebeurt dit niet? Dan zal 1 van de moderators dit doen om het spel toch lopend te houden!
Ik zal beginnen met een makkelijke!
Let the games begin!
Bladzijde 15 / 48
In- of uitgang tunneltje?
Nee.
Wow, we zijn al weer 2 plaatjes verder! Lekker bezig, heren :)
Wat een klein plaatje, Friesian. Het lijkt op iets van een viaductje.
Wat een klein plaatje, Friesian. Het lijkt op iets van een viaductje.
2 viaductjes.. 😃
deel van en stadion of winkel gebouw?
Een talud?
3-werf nee. De Tijger begint goed te denken qua richting, het is een gebouw.
een dak van en toren/gebouw?
evoluon?
ik plaats er 1 vanaaf, kan ik ff denken 🙂
Iets van het lichaam denk ik. Een vuist?
Hersenen / hersenpan.
@friesian
je heb het goed, hersenen, wou dat het moeilijker zou wezen, je heb het goed gezien =)
je mag weer.
je heb het goed, hersenen, wou dat het moeilijker zou wezen, je heb het goed gezien =)
je mag weer.
Chuck Norris?
Ik denk dat deze ook niet moeilijk is, daarom als extraatje WAT is het en WAAR is deze foto genomen. :)
Hmmm, Franswon, je zet er wel extra druk op door te zeggen dat 'ie makkelijk is! ;)
Ik gok: vliegtuigje!
Ik gok: vliegtuigje!
Jihane,
Het is een vliegtuig, dat klopt, maar niet zomaar een vliegtuig !
Het is een vliegtuig, dat klopt, maar niet zomaar een vliegtuig !
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.