.

Beantwoord

Nieuwe update app Simyo doet het niet! Of toch wel?

  • 19 December 2018
  • 5 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Foutje van mezelf:
Ik had de Google Playstore op mijn telefoon uitgeschakeld.
Daardoor kwam de nieuwe App van Simyo er niet op.😚

Dus alles is weer helemaal in orde!! het lag niet aan Simyo.

Sorry voor het ongemak en onjuiste berichtgeving.
Thanks,
Frida

PS: Ik wilde dat ik het bericht kon verwijderen maar dat lukt niet.
Ook het onderwerp kun je niet wijzigen
icon

Beste antwoord door Kevin 20 December 2018, 11:46

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frida,

Wow ik schrok even van de titel!
Maar fijn dat alles gewoon werkt! :D

Geen probleem hoor!

"Weet wat je zegt en weet wat je schrijft, het internet heelal is oneindig" wat een mooie quote heb je! 😉

Groetjes,

Kevin
Reputatie 6
Badge +4
@Kevin
Hi Kevin,
Ja die quote van mij slaat deze keer ook mezelf ha ha😂 - "weet wat je schrijft" maar het is bij mij een kwestie van niet altijd snappen hoe het werkt met bijvoorbeeld apps downloaden en tja als ik dan iets uitgeschakeld heb op mijn telefoon.......dan krijg je zo iets.

Bedankt voor je leuke reactie en mooie feestdagen🦌.
groetjes van Frida
Hoi Frida - @Frida

Ik lees zojuist je reactie. Het doet me denken aan dit topic.🙂 Soms zijn er meerdere wegen die je kunt toepassen bij het geven van hulp. Zelfs op het forum van Tele2 herinner ik me dat jip en janneke taal ooit datgene is dat duidelijkheid schaft.
🙂
Reputatie 6
Badge +4
@Friesian
Thanks Friesian, ik heb jouw link zojuist gelezen en is geheel herkenbaar.
Leuk dat ook jij nog even de moeite nam om licht in de duisternis van het internet gebeuren te brengen.🎅
groetjes, Frida
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frida en Friesian,

Jullie natuurlijk ook hele fijne feestdagen!

En dankjewel voor het reageren Friesian! Zelfs als het probleem al opgelost is nog wel! 😃

Groetjes,

Kevin

Reageer