Beantwoord
Hoe kan ik de Google Play Store app downloaden?
Heb mijn play store app verwijderd want hij deed niets meer, weet iemand waar ik een nieuwe kan vinden? In de Google store staat hij niet! Of telefoon terugzetten in fabrieksinstelling?
Beste antwoord door Niels
Hi Marian,
Welkom het Simyo Forum!
Onhandig dat je de Google Play Store niet meer kan vinden op je telefoon. Goed dat je zelf al het een en ander hebt geprobeerd om de app terug te krijgen. De Play Store heeft verder niks met Simyo en je simkaart te maken. Daarom kan ik net als iedereen op dit forum alleen maar op internet rondkijken voor een oplossing. Heb je de volgende stappen al eens doorlopen?
Een factory reset doen is best wel een heftige oplossing. Misschien dat ze je in een telefoonwinkel verder kunnen helpen? Ik hoor graag van je!
Ray, franswon en Friesian, bedankt voor al jullie hulp en tips :)
Groetjes,
Niels
Bekijk originele reactieWelkom het Simyo Forum!
Onhandig dat je de Google Play Store niet meer kan vinden op je telefoon. Goed dat je zelf al het een en ander hebt geprobeerd om de app terug te krijgen. De Play Store heeft verder niks met Simyo en je simkaart te maken. Daarom kan ik net als iedereen op dit forum alleen maar op internet rondkijken voor een oplossing. Heb je de volgende stappen al eens doorlopen?
Een factory reset doen is best wel een heftige oplossing. Misschien dat ze je in een telefoonwinkel verder kunnen helpen? Ik hoor graag van je!
Ray, franswon en Friesian, bedankt voor al jullie hulp en tips :)
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.