Skip to main content

.

Dinsdag 9 September is het jaarlijkse Apple iPhone event.

Uiteraard wordt de nieuwe iPhone 6 verwacht, ik ga er even van uit dat het scherm 4.7" wordt. Maar er gaan wel heel veel geruchten rond deze keer.

Vandaar een kleine poll om te zien wat jullie eigenlijk verwachten 🙂
Haha!

ik denk dat moderators regelmatig gillend wegrennen.

Of die? 😉
Als nu eens alle moderators een iPhone hadden, dan kan Alex ze makkelijk vinden met "Find my iPhone" 🙂
Je onderschat de intelligentie van Simyo moderators. Die optie zetten ze uit voordat ze gillend wegrennen en de kroeg opzoeken.
Ik heb me ooit laten vertellen dat er bosses zijn die een pieper in de jas stopten, stiekum.

🆒
Inderdaad, een goede boss kent zijn pappenheimers. En geeft ze dus een eigenheimer, elke dag een. Dat zegt toch wel iets over de secundaire arbeidsvoorwaarden bij Simyo...! Van mijn baas krijg ik nooit een pieper...
We kunnen niet in de keuken van Simyo kijken, maar ik denk dat moderators regelmatig gillend wegrennen. Alex heeft er een hele klus aan om ze dan weer te vinden, hij begint meestal met de dichtstbijzijnde kroeg. Daar vindt hij ze meestal. Hij grijpt ze bij hun lurven. Daarom hebben sommige forum moderators erg grote lurven.

Hahahahaha ik vind dit wel een heel erg leuke beschrijving.

Zie het ook helemaal voor me!!!!:D
Hahaha, Scotsman!

Ik rol hier over de grond van het lachen 🙂
Heb deze topic maar weer es opgegraven. Geinig om even terug te lezen. Heb er inmiddels ook ene....machtig mooi toestel. 😃
machtig mooi toestel

Laat Tiury het maar niet lezen🆒
machtig mooi toestel

Ssssstttttttt...
Ik rol hier over de grond van het lachen :)

Ik nu ook, hahaha (roflol!)
machtig mooi toestel

Misschien moeten we Tiury maar laten dwalen in the lost world of Android dinosaurs.. :P:D

Reageer