Dinsdag 9 September is het jaarlijkse Apple iPhone event.
Uiteraard wordt de nieuwe iPhone 6 verwacht, ik ga er even van uit dat het scherm 4.7" wordt. Maar er gaan wel heel veel geruchten rond deze keer.
Vandaar een kleine poll om te zien wat jullie eigenlijk verwachten 🙂
Bladzijde 1 / 3
Ik verwacht dat er een iPhone met 5.5'' scherm komt om de concurrentie aan te gaan met andere phablets. Hoewel ik geen fan ben van een phablet, schijnen die dingen toch best populair te zijn.
Ondanks dat ik geen fanboy ben, ben ik wel benieuwd naar de nieuwe producten.
Ondanks dat ik geen fanboy ben, ben ik wel benieuwd naar de nieuwe producten.
Yep....en de prijzen zijn er ook weer naar. 😉 Wat een geld. :eek:. Maar de fanboys hebben het er voor over.
De truuk is dan ook om het niet zelf te betalen maar je werkgever ervan te overtuigen dat hij niet zonder kan 😃
M'n werkgever ziet me aankomen.... Een fiets gedeeltelijk...dat lukt nog wel.
Desalnietemin is het meestal handiger om er zelf een te kopen en een sim only abonnement erbij te nemen. Je bent dan vaak goedkoper uit dan een abo voor 2 jaar + iPhone bij een of andere provider.
Ik overweeg wel een iPad Air 2. Mijn iPad 3 is inmiddels al meer dan twee jaar oud...maar werkt heel prima. IOS 8 gooi ik er niet meer op. Ook niet op mijn iPhone 4S.
Desalnietemin is het meestal handiger om er zelf een te kopen en een sim only abonnement erbij te nemen. Je bent dan vaak goedkoper uit dan een abo voor 2 jaar + iPhone bij een of andere provider.
Ik overweeg wel een iPad Air 2. Mijn iPad 3 is inmiddels al meer dan twee jaar oud...maar werkt heel prima. IOS 8 gooi ik er niet meer op. Ook niet op mijn iPhone 4S.
Ik wil de 6 kopen.
Mits de camera echt beduidend beter is dan die van de 5s.
Heb nu de 4s maar helaas met 8gig.
En da's veul te weinig.
Voorlopig eerst maar eens wat lenzen verkopen.
Iemand nog interesse in een 55mm f/1.2?
Mits de camera echt beduidend beter is dan die van de 5s.
Heb nu de 4s maar helaas met 8gig.
En da's veul te weinig.
Voorlopig eerst maar eens wat lenzen verkopen.
Iemand nog interesse in een 55mm f/1.2?
Hi koorelle,
Hier kun je zo'n beetje alle specificaties vinden over de iPhone 6, en helaas... De camera lijkt niet echt heel erg veel beter dat die van de 5S :(
De framerate ligt wel 2 keer zo hoog!
Hier kun je zo'n beetje alle specificaties vinden over de iPhone 6, en helaas... De camera lijkt niet echt heel erg veel beter dat die van de 5S :(
De framerate ligt wel 2 keer zo hoog!
Het goede nieuws is dat de iPhone 6 nu wel met 128GB komt. Beetje prijzig, maar wel heeel veel ruimte voor foto's 🙂
Dank je Ernst! Ja ik heb me al ingelezen in de materie. Ik wacht eerst even op de resultaten van mijn internationale collega iPhoneographers.
De 5s is nieuw (simlockvrij AppleStore) alleen nog maar te koop met max 32 GB voor 649 euro.
De 6 met 64 GB is 799 euro. (128 GB is 899 euro maar dat is me helemaal te gortig)
Dan spaar ik liever even door voor de 6.
Is ook beter voor mijn jongere oudere oogjes! LOL
Al met al blijf ik van mening dat de prijzen veel te hoog zijn.
De 5s is nieuw (simlockvrij AppleStore) alleen nog maar te koop met max 32 GB voor 649 euro.
De 6 met 64 GB is 799 euro. (128 GB is 899 euro maar dat is me helemaal te gortig)
Dan spaar ik liever even door voor de 6.
Is ook beter voor mijn jongere oudere oogjes! LOL
Al met al blijf ik van mening dat de prijzen veel te hoog zijn.
Bij zulke idd hoge prijzen, stel ik me de vraag hoelang gaat zo'n toestel mee?
Bijvoorbeeld denk ik dan aan de accu-levensduur.
Groet,
Friesian
Groet,
Friesian
Mag ik nog stemmen? Volgens mij heb ik dan alles goed. 😉
Ik zal er mijn geld niet aan uitgeven 🙂 Er zijn betere alternatieven voor de helft van de centen. Vandaag las ik nog een opmerkelijk stukje op Nu.nl 🙂 Al gezien?
Ik zal er mijn geld niet aan uitgeven 🙂 Er zijn betere alternatieven voor de helft van de centen. Vandaag las ik nog een opmerkelijk stukje op Nu.nl 🙂 Al gezien?
 https://"http://www.nu.nl/gadgets/3885813/klachten-verbuigen-iphone-6-plus-in-broekzak.html" op Nu.nl 🙂 Al gezien?
De Amerikaanse consumentenbond heeft e.e.a. op de proef gesteld en vindt dit soort berichten overtrokken.
Hoe dan ook, Apple haters vinden altijd een stok. Feit is, dat de iPhone 6 al recordcijfers gehaald heeft qua verkoop. De producten zijn blijkbaar bij heel veel mensen gewild. En voor geen enkele andere telefoon staan / liggen mensen dagen in de rij.
Voor de rest mag ieder ervan vinden wat 'ie vindt.
Ik vind het ook een hoop geld. Maar het is wel een fijne telefoon.
Ikzelf zou het er ook niet snel aan uitgeven. En als ik het deed, dan kocht ik hem zelf met een sim only abonnement erbij (van Simyo).
Ik heb net gekeken bij de diverse providers maar aldaar een iPhone 6 afnemen met een abonnement betekent i.i.g. een stuk meer Eurootjes investeren. 😉. Ga maar rekenen.
ik heb er van het weekend toch een gekocht ;)Â
Wel de "gewone" iPhone 6, niet de Plus. De Plus is mij echt te groot
Hij is wel weer heeel mooi hoor. hij ligt super in de hand, is echt licht en de batterij lijkt het veel beter te doen.Â
Daarnaast blijft het iOS natuurlijk, even een backup terugzetten en hij is er weer helemaal klaar voor!
Nu alleen nog even de iPhone 5S verkopen. Iemand interesse in een zeer goede, zonder gebruikerssporen, iPhone 5S? 🙂
Wel de "gewone" iPhone 6, niet de Plus. De Plus is mij echt te groot
Hij is wel weer heeel mooi hoor. hij ligt super in de hand, is echt licht en de batterij lijkt het veel beter te doen.Â
Daarnaast blijft het iOS natuurlijk, even een backup terugzetten en hij is er weer helemaal klaar voor!
Nu alleen nog even de iPhone 5S verkopen. Iemand interesse in een zeer goede, zonder gebruikerssporen, iPhone 5S? 🙂
Iemand interesse in een zeer goede, zonder gebruikerssporen, iPhone 5S?
Nou... Wat vraag je er voor?
:DÂ Gaat er gedeald worden hier op dit forum?Â
Nou... Wat vraag je er voor?
Denk dat dit het juiste subkopje is.
Ik zocht op hoe lang mijn abo nog loopt en via de opzeggen knop (heb niet opgezegd hoor) zag ik de tip van de telefoonshop. Ik heb dringend een nieuwe nodig nu mijn iPhone 4 al voor de derde keer een kapot scherm heeft. Heb nu een HTC desire in gebruik voor tijdelijk.
Alleen in de telefoonshop werd ik niet echt blij van de keuze die er is.
Waarom niet ook een iPhone 5c in de aanbieding?
Ik zocht op hoe lang mijn abo nog loopt en via de opzeggen knop (heb niet opgezegd hoor) zag ik de tip van de telefoonshop. Ik heb dringend een nieuwe nodig nu mijn iPhone 4 al voor de derde keer een kapot scherm heeft. Heb nu een HTC desire in gebruik voor tijdelijk.
Alleen in de telefoonshop werd ik niet echt blij van de keuze die er is.
Waarom niet ook een iPhone 5c in de aanbieding?
Hoi TyMyr, welkom op het forum!
Het subkopje waarin je je vraag stelt is goed genoeg gekozen hoor ;)
Zoals je kunt zien in onze telefoonshop is de duurste telefoon die we aanbieden op dit moment €229,95. En dat is ook ongeveer het maximale dat we gaan krijgen.
We gaan juist voor leuke mobieltjes voor een leuk prijsje en, iPhone fan als ik ben, dÃe zijn er niet voor leuke prijsjes 😞
Het subkopje waarin je je vraag stelt is goed genoeg gekozen hoor ;)
Zoals je kunt zien in onze telefoonshop is de duurste telefoon die we aanbieden op dit moment €229,95. En dat is ook ongeveer het maximale dat we gaan krijgen.
We gaan juist voor leuke mobieltjes voor een leuk prijsje en, iPhone fan als ik ben, dÃe zijn er niet voor leuke prijsjes 😞
Bij zulke idd hoge prijzen, stel ik me de vraag hoelang gaat zo'n toestel mee?
Groet,
Friesian
Ik vind Apple's niet erg slecht met batterijen. Tuurlijk heb je ze er tussen zitten die een stuk sneller leeg/stuk zijn, maar de iPhone 4 (2x) en 4S die wij thuis hebben zijn nog steeds even goed. Na 2 jaar is bij mij de levensduur nog steeds hetzelfde, bij hetzelfde gebruik. Moet je niet stiekem een stappenteller of geofancing aanzetten, die slurpen hem wel leeg ja, haha.
Zelf ben ik bedrijfsmatig nog weleens aan het pielen met mijn 4S en draaien en continu allerlei niet relevante apps. Hij ligt na de lunch dus alweer aan de stekker 😉
Ik was vanmorgen in de "stad" om diverse telecomwinkels te verblijden met mijn komst.
De iPhone 6 uittesten. Bij 3 zaken was ie beschikbaar, dus ik heb me er lekker op uitgeleefd.
Op mijn opmerking dat ze zo verdomde duur zijn, zei de verkoper (die alleen iPhones met abonnement verkoopt en die wist dat ik bij Simyo blijf, daardoor niets aan mij zou verdienen) dat die iPhones wel veeeeeel langer meegaan dan Samsung, HTC en nog veel meer merken waarvan ik de naam allang ben vergeten.
Zo hebben wij in huize koorelle een iPhone 4 die nu bijna 4 jaar oud is en die nog steeds elke dag perfect werkt en waarvan de batterij nauwelijks minder is geworden.
De iPhone 6 uittesten. Bij 3 zaken was ie beschikbaar, dus ik heb me er lekker op uitgeleefd.
Op mijn opmerking dat ze zo verdomde duur zijn, zei de verkoper (die alleen iPhones met abonnement verkoopt en die wist dat ik bij Simyo blijf, daardoor niets aan mij zou verdienen) dat die iPhones wel veeeeeel langer meegaan dan Samsung, HTC en nog veel meer merken waarvan ik de naam allang ben vergeten.
Zo hebben wij in huize koorelle een iPhone 4 die nu bijna 4 jaar oud is en die nog steeds elke dag perfect werkt en waarvan de batterij nauwelijks minder is geworden.
.
Die verkopurd zal het wel weten, denk ik. Tja, tis net als een Miele. Die gaat veel langer mee. Van de andere kant, voor dat geld koop je tussentijds twee keer een ander nieuw product dat meer up tot date is.
Het is en blijft een flinke poet met geld.
Ondertussen kneukelt de Leon wel met je mee, zus. You know why!
Ik zag trouwens ook een hele zwik Swamsungs die behoorlijk aan de prijs waren.
Maar die kleuren he?
Of dat moet inmiddels al verbeterd zijn...
En die opgedrongen nutteloze apps die je nooit van je leven van je Swam afkrijgt...
:mad:
Maar die kleuren he?
En die opgedrongen nutteloze apps die je nooit van je leven van je Swam afkrijgt...
Maar die kleuren he?
Yep...'t knalt ervan af, yep...nee en........yep.....ergerlijk. :mad:
Yep...'t knalt ervan af, yep...nee en........yep.....ergerlijk.
Jullie kennen elkaar al te lang... 😉
Herkenbaar, deze manier van communiceren Ernst? lol
Ja heel 😛
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.