.

Naar wat voor muziek luisteren jullie?



Toon eerste bericht

181 reacties

Badge +6
Ik luister graag naar de protestmuziek uit de jaren 60 - 70 en (licht) klassiek, nu luister ik (voor de 10.000e??? keer naar De Jaargetijden van Vivaldi. De Bolero luister ik ook vaak naar, maar dat geeft weer associaties met Bo Derek in 10 :)

@Natascha, de Hindoestaanse muziek trekt me wel aan qua klank, maar het is voor mij moeilijk te begrijpen, in Suriname heb ik er veel naar geluisterd, maar ik weet dat deze muziek vele variaties kent in verschillende landen.


Ben je naar Suriname geweest? Hoe vond je het daar?? Ja Hindoestanse muziek is verschilt tussen muziek wat Hindoestanen luisteren in Suriname en India. Dit ligt aan de taal wat Hindoestanen spreken in India en in Suriname.
Reputatie 7
Badge +9
Ik luister graag naar de protestmuziek uit de jaren 60 - 70 en (licht) klassiek, nu luister ik (voor de 10.000e??? keer naar De Jaargetijden van Vivaldi. De Bolero luister ik ook vaak naar, maar dat geeft weer associaties met Bo Derek in 10 :)

@Natascha, de Hindoestaanse muziek trekt me wel aan qua klank, maar het is voor mij moeilijk te begrijpen, in Suriname heb ik er veel naar geluisterd, maar ik weet dat deze muziek vele variaties kent in verschillende landen.
Badge +6
Hoi,

Ik luister voornamelijk naar hindoestaanse muziek.
Reputatie 1
Badge
Denk dan met name aan Fairport Convention, Steeleye Span, Pentangle.
Reputatie 5
Badge +10
Dag Alex,

mijn voorkeur ligt bij m.n. Engelstalige folk en Jethro Tull.


Engelstalige folk. Ben wel benieuwd naar de artiesten/bands.
Reputatie 1
Badge
Dag Alex,

mijn voorkeur ligt bij m.n. Engelstalige folk en Jethro Tull.

Reageer