Sind begin dit jaar klant bij Simyo.
mijn bevindingen zijn erg goed.
ik was een beetje bang voor dat ik ellende zou krijgen met mijn iPhone 11 maar niets is minder waar. De uitvallen / terugvallen naar Edge heb ik niet gemerkt terwijl ik veel op de weg ben en CarPlay gebruik. Het netwerk beweegt keurig mee op 4g van mast tot mast en rijd niet alleen in eigen gebied sterker nog provincie. Hoewel mijn eigen iPhone 11 inmiddels een beetje ouder is dacht ik goh ik zou wel een nieuwer toestel willen. Ik bekeek de website en probeerde een iPhone 13 te bestellen, dit werd meteen weliswaar met een nieuw contract a 2 jaar geaccepteerd wat normaals is afgesloten terwijl je bij het moederbedrijf eerst 3 maanden klant dient te zijn eer je een sim only om kan zetten naar ene abonnement met toestel. Dus zeer flexibel. Dat je geen dubbele data meer krijgt als kpn thuis klant wat jammer is kan ik zeggen dat ik aan de 30 GB in totaal per maand genoeg heb terwijl ik veel op de weg ben en CarPlay in combinatie met Flitsmeister en een radio app gebruik en nog veel data over houd is dit voor mij meer dan voldoende. Ik heb een keer de klantenservice gebeld het duurde ongeveer 5 minuten eer ik een medewerker aan de lijn kreeg die zeer professioneel en persoonlijk opnam omdat hij ws door het nummer waarmee je belt wie je bent. De snelle bereikbaarheid zie je zeker niet overal. Ga zo door met alles. Zou wel leuk zijn als je in de toekomst bijvoorbeeld een extra zenderpakket in combinatie kan nemen bij kpn thuis diensten maar ja je kan niet alles willen.
groet M. Frankes