Bij deze wil ik simyo een compliment geven. Niemand is zo slecht 'n bereikbaar, denkt zo slecht mee en is zo'n ster in het niet oplossen van problemen.
Oja, en bedankt dat ik nog eens 2 dagen onbereikbaar ben!
Bladzijde 1 / 1
Wat vervelend....wel knap om nog een compliment te geven....ik herken mezelf echter niet in je verhaal. Ik heb juist het idee dat Simyo wel goed meedenkt...
Hoop dat je snel weer bereikbaar bent!
Hoop dat je snel weer bereikbaar bent!
Oja, en bedankt dat ik nog eens 2 dagen onbereikbaar ben!
Ik vermoed dat dit verschijnsel hier de kop op steekt. Hebben we nog niet zo vaak gezien op dit forum.
Scotsman, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben....
Ik herken me ook niet in de opmerkingen van de ts. Maar er spreekt een gefrustreerdheid uit t.a.v. -blijkbaar- niet opgeloste problemen. Mijn ervaring is, dat moderators hier er hun best op doen om problemen op te lossen. Dus de ts kan zich gerust hier nog een keer vertonen met een meer duidelijke beschrijving. Problemen zijn er om op te lossen.
Waar is waar. Hier hebben we moderators die er zeker niet met de pet naar gooien.
Ik ga er vanuit dat de moderatoren zullen reageren, wat ze trouwens altijd doen.
En zich van hun allerbeste kant laten zien. Wat ze ook altijd doen!
Ik vertrouw er op dat dit op een correcte wijze wordt afgewerkt, door een moderator.
Wat ze ook altijd doen..... :)
En zich van hun allerbeste kant laten zien. Wat ze ook altijd doen!
Ik vertrouw er op dat dit op een correcte wijze wordt afgewerkt, door een moderator.
Wat ze ook altijd doen..... :)
Hoi Sstam, welkom op het Simyo forum.
In je gegevens zie ik dat je via Twitter al uitvoerig contact hebt gehad met Charlene. Ik laat het verder dan ook aan haar over, het werkt niet constructief als we via verschillende kanalen met jouw issue aan de gang gaan.
Aan de rest; dank 😮
In je gegevens zie ik dat je via Twitter al uitvoerig contact hebt gehad met Charlene. Ik laat het verder dan ook aan haar over, het werkt niet constructief als we via verschillende kanalen met jouw issue aan de gang gaan.
Aan de rest; dank 😮
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.