Ik dacht, ik plaats mijn 500e post gewoon gezellig in het Gewoon gezellig topic. :D
Ik hoop dat ik met mijn 500 posts tot nu toe een nuttige en gezellige bijdrage aan dit fijne forum heb kunnen leveren.
En... we gaan gewoon door!
Bladzijde 2 / 7
Motten we het hier anders nog voor je uitspellen, zus? :mad:
Begint met een L en eindigt op een n en er staat de voor...:p
Blijven jullie wel een beetje lief voor elkaar 😃.
Tuurlijk Tasch!
http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a043.gif
Blijven jullie wel een beetje lief voor elkaar 😃.
Tuurlijk Tasch!
http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a043.gif
Lijkt wel broedermoord 🙂 Jammer, maar dan heeft de leon ook geen interesse meer in Samsung:D
Hahahaha!!!!
Ik kom ook bij de 500+-VIP-club van het simyo forum!
Welkom!! :D Geweldig!! Gefeliciteerd!!
Welkom bij de club Groentjuh!
Van harte proficiat Groentjuh!
Koffie met een tompoes graag morgenochtend!
Koffie met een tompoes graag morgenochtend!
Mag die koffie met tompoes wachten tot donderdag? Morgen heb ik wat andere dingen te doen. 🙂
:DDas mooi.
Lekkerrr. Ik kan me er nu al op verheugen...
Omdat DIT nu mijn 600ste post is, heb ik even overwogen om ook hiervoor een topic te gaan starten....:p.
Gefeliciteerd 😃
Bakkie was heerlijk Franswon, maar die tompoes.....:eek:
Waar heb je dat kreng gehaald?
Niet bij de Hema zeker.
😛
Waar heb je dat kreng gehaald?
Niet bij de Hema zeker.
😛
Niet bij de HEMA, bij Olie B. Bommel natuurlijk 🙂
Gna gna gna 🙂
Waarom komen jullie geen koffie drinken bij ons op kantoor met een oranje tompoes??
Leuk!!!
Lijkt wel de eerste aanzet voor een forummeeting......:rolleyes:. Toevallig ben ik op een redelijk korte afstand van Simyo (Teleportboulevard??) werkzaam. Ik moet daar wel een uurtje of zo vrijaf voor kunnen nemen...:D
Lijkt wel de eerste aanzet voor een forummeeting......:rolleyes:. Toevallig ben ik op een redelijk korte afstand van Simyo (Teleportboulevard??) werkzaam. Ik moet daar wel een uurtje of zo vrijaf voor kunnen nemen...:D
Dat is leuk dat je dicht bij ons werkt. Is het een tijdelijk project wat je doet?
Dichtbij is natuurlijk een rekbaar begrip.... Het is geen loopafstand. Ik ben werkzaam aan de zuidas.
Nee, het is geen tijdelijk project.
Nee, het is geen tijdelijk project.
Meld het wel even voordat je deze kant op komt, dan zetten we de koffie voor je klaar :rolleyes:
He Ernst, jij gaat ook al goed richting de 500 posts!
Ik haal Ernst misschien nog wel in! 🙂
Bedankt voor de 'uitnodiging'. Echter, ik heb van het weekend mijn twee review telefoons bij een postagentschap ter verzending aangeboden......
Ik ben kennelijk verwikkeld in een wedstrijdje met koorelle2 :p
Ik zal eens proberen op te letten of ik mijn 500e hier kan plaatsen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.