.

Is htc beter of de iPhone?

  • 27 January 2012
  • 10 reacties
  • 1817 Bekeken

Badge +3
Wat kan ik het beste nemen? Een htc toestel of een iPhone?

10 reacties

Badge +3
welke htc en welke iphone?
Badge +3
De iphone4s ofzo xd en eventueel de htc desire ofzo of htc explorer of htc Wildfire! xP
Reputatie 7
Badge +9
htc desire/explorer/wildfire met een iphone 4s is appels met peren vergelijken.
De htc toestellen die jij opnoemt zijn budget toestellen, terwijl dit van de iphone 4s niet gezegt kan worden. De iphone 4s is het top toestel van apple.
De prijs/kwaliteit vrrhouding van de genoemde htc toestellen zou beter kunnen zijn. De iphone 4s is kwa kwaliteit vele malen beter, maar ook veel duurder.
Verder hebben de toestellen verschillende OS. Android met Sense VS ios. Hierover is al genoeg op het internet te vinden.
Uiteindelikk ga ik niet zeggen dat een van de twee beter is. Dit is afhankelijk van jouw verwachtingen, eisen en budget!
Badge +3
Tsja....ik hoef alleen een snelle wifi internet en eventueel ook 3G en ook bellen en sms'en......dus veel verwachtingen hoeft het niet,
Reputatie 7
Badge +9
Volgens benchmarks van tweakers.net is de Galaxy Nexus op dit moment het toestel met de snelste browser
http://tweakers.net/benchdb/test/885
http://tweakers.net/benchdb/test/838

Maarja, die valt niet onder HTC of iphone.... In dit denk ik dat geld voor de genoemde toestellen: duurder toestel = meer snelheid.

Echter hou er wel rekening mee, de HTCs hebben nog ondersteuning voor flash. De iphone 4s niet, dus video/muziek op sommige sites werken mogelijk niet. Niet iedere site heeft zich aangepast aan de html5's video tag.
Badge +3
Hmmm..... Op dit moment zoek ik naar een simlockvrije iphone4s

Maar echt makkelijk vinden lukt niet groentjuh!
Reputatie 7
Badge +9
Simlock vrij maakt het iets lastiger, maar lang niet moeilijk. Vaak kun je bij webshops een los toestel kopen! Om maar even 2 webshops te noemen:

CoolBlue

Studentmobiel

Een losse iphone 4S is zeker niet goedkoop!

PS. Mods: Ik heb geen relatie met bovenstaande webshops. Mocht ik niet mogen linken naar die webshops, haal ze maar weg. Dan PM ik ze wel naarxx

Badge +3
Hmmm.... Bedankt groentje!! En weet je ook een site dat ook simlockvrije iPhone 4 bied en ook eventueel een Htc desire s? 😉
Badge +5
Hi Groentjuh,

Geen probleem, bedankt dat je onze klanten voorziet van tips n tricks!;)

Groet,
Bibi
Reputatie 3
Badge +5
Ik persoonlijk vindt Android dus bijv. een HTC beter dan een iphone maar dat is mijn mening. Het is meer wat jij graag wilt kunnen doen of wat jij belangrijk vindt. Daarop kun je je besturingssyteem/toestel keuze op af stemmen.

Reageer