.

iPhone X gekte!

  • 3 November 2017
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Reputatie 5
Badge +9
Hoi allemaal!

De iPhone X ligt vanaf vandaag in de winkel. Woohoooooo!!!!! Maak hieronder kennis met het toestel:



Heb jij in de rij gestaan vanochtend, sta je er nog steeds in, of ga je dat nog doen? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je helemaal geen € 1159,- over hebt voor een nieuwe iPhone.

Ik hoor graag je mening over het nieuwe supertoestel van Apple. Besteed jij liever je geld ergens anders aan uit? Of heb jij het toestel al aangeschaft? Als dit laatste het geval is, deel dan alsjeblieft je bevindingen!!

6 reacties

Honderden mensen stonden er in de rij(en) voor een telefoon van €1159,-. Maar wel klagen als premie van de zorg 6 euro p/j omhoog gaat 🤔
Reputatie 7
Badge +9
Ik vond de 600+ voor mijn Galaxy S8 al vrij veel geld voor een smartphone. 1159 is best wel veel meer dan die 600+, dus ik denk niet dat ik daar in de rij voor ga staan.

Ik heb nog steeds zo'n 3,5 mm portje op mijn toestel zitten en vingerafdrukscanner is ook best handig. Nou ja behalve als je net gezwommen hebt en je vinger gerimpeld zijn...

Zou dit echt spelen onder veel Simyo klanten? Dure smartphone bij 'budget' sim-only provider?
Breaking:

Er zijn onderdelen van de NS en Prorail gevonden in de nieuwe Iphone X..

Nee grapje, maar de Iphone X kan wel slecht tegen de Hollandse herfst 🌧️ 🌦️ ⛈️ ☔️ 🍁

https://www.rtlz.nl/tech/iphone-x-kan-slecht-tegen-nederlands-herfstweer
Reputatie 7
Badge +9
Ik zag dit filmpje op youtube:


Dat filmpje laat goed iPhone X gekte zien!
Whahaha 😂 😂 😂 Geweldig..
Reputatie 5
Badge +5
@ Groentjuh, hahaha wow! 😃

Reageer