.

Beantwoord

Hoe vaak poets jij je mobiel?



Toon eerste bericht

40 reacties



Valt me tegen van je, Alex. Geloof niet dat ik je foon zou willen lenen nu ik dit weet. Denk namelijk dat ik 'm dan niet meer van mijn vingers los gebikt krijg. :D:P

We zijn toch echte bikkels? 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Ik kan jullie geruststellen hoor. Verder ben ik heel netjes. Alleen ramen lappen is nog steeds geen onderdeel van mijn schoonmaakritueel.
Alleen ramen lappen is nog steeds geen onderdeel van mijn schoonmaakritueel.
Dan doe juh ut toch gezellig met zun tweeën. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan jullie geruststellen hoor. Verder ben ik heel netjes. Alleen ramen lappen is nog steeds geen onderdeel van mijn schoonmaakritueel.

Daar heb je een heel handige gadget voor, Alex.

Volgens mij is hier iemand prof?:) Klopt de leon, kan je alleen maar gelijk geven.
Reputatie 6
Badge +10
Zo met dat apparaat zou ik het bijna zelf gaan doen 😉! Gelukkig is mijn bovenbuurman glazenwasser en die lapt met een half uurtje alle ramen, binnen en buiten. En dit alles doet hij beter dan dat ik in een dag zou doen. Hier heb ik uiteraard wel wat geld voor over.
Reputatie 7
Badge +9
Waarschijnlijk is er ergens ook een markt voor mobielpoetsers. Stap een flink verzekerings- / bankkantoor binnen met een paar lappen in je achterzak, vraag een euro voor een stevige poetsbeurt en troggel zo wat geld terug / af van die dekselse witte boordenkereltjes. 😠 :D
Reken maar dat die een heleboel vettige schmutz op hun foontjes zullen hebben. Een heel dikke laag....;)
Ik moet tegenwoordig vrij vaak poetsen 😠 Dat scherm van die Lumia heeft Gorilla glas en met iet wat zweterige vingers + een vettig scherm reageert ie voor geen meter meer.. Erg fijn met warm weer 😞
Reputatie 7
Badge +9
O, dat is niet zo mooi Raytje. :D
Ik poets vooral ook om de boel optisch aantrekkelijk te houden. 😛 Zie soms wel eens lui met een foon of tablet/pad die zo vies zijn dat het wel lijkt of er matglas op zit. :S
Reputatie 5
Badge +11
Misschien kunnen die autoruitenwassers bij de verkeerslichten hun dienstenaanbod ook wel uitbreiden?
Misschien kunnen die autoruitenwassers bij de verkeerslichten hun dienstenaanbod ook wel uitbreiden?

En er dan naar een paar honderd meter achter komen dat je ineens een dummy hebt 😃
Om eerlijk te zijn, amper. Ik heb mijn foon in een lederen hoesje, bijna rondom gesloten. En draag hem zodanig dat de dichte kant daarvan boven zit. En dat doet gewoon wonderen. Alles wat er niet in kan komen blijft buiten ! Het leven is simpel als je niet moeilijk doet....
🆒
Reputatie 7
Badge +9
Misschien kunnen die autoruitenwassers bij de verkeerslichten hun dienstenaanbod ook wel uitbreiden?

Da's een goeje. Nog niet aan gedacht. Je zou je foon ook onder een van je ruitenwissers kunnen klemmen als je je mobiel (die rijdt....die dus :D) door de autowasstraat haalt. Zo zie je maar, gaandeweg komen steeds meer goeje tips bovendrijven. 😛
Reputatie 5
Badge +11
gaandeweg komen steeds meer goeje tips bovendrijven.

Of je telefoon met het scherm naar beneden onder een boenmachine plakken en dan over je hoogpolig gaan?
Reputatie 7
Badge +9
Of je bindt 'm met een elastiek vast op je rechterschoen en gaat bij een straat schoenenpoetser lang.
Buff 'n shine.

Reageer