.

Hoe ben je bij Simyo terecht gekomen?

  • 25 June 2013
  • 75 reacties
  • 16204 Bekeken


Toon eerste bericht

75 reacties

Reputatie 7
Badge +9
@Sandertju, hier is het precies andersom, mijn vrouw heeft (nog) Vodafone en heeft binnen vaak problemen met ontvangst, ik, met Simyo, nooit.
Badge +6
@Sandertju, hier is het precies andersom, mijn vrouw heeft (nog) Vodafone en heeft binnen vaak problemen met ontvangst, ik, met Simyo, nooit.

Dat hoor ik voor het eerst dat Vodafone in huis problemen heeft met bereik. Zo zie je maar weer elke klant heeft andere ervaringen met providers.
Reputatie 7
Dat hoor ik voor het eerst dat Vodafone in huis problemen heeft met bereik. Zo zie je maar weer elke klant heeft andere ervaringen met providers.

Ik deel deze vervelende ervaring met Vodafone. Binnenshuis had ik een zeer slechte ontvangst/dekking. Dat was ook een van de redenen om voor Simyo te gaan, het toch betere netwerk qua dekking.
Ik heb sinds 2 jaar twee abonnementen bij Simyo en ben super tevreden ermee , mijn vrouw en ik hebben allebei de iphone 4 maar wilden geen duur abonnement erbij zodoende hebben we de iphones los gekocht bij apple en de simkaarten bij simyo.
En waarom Simyo , 2 jaar terug had simyo voor ons het meest geschikte abo en nog steeds eigenlijk.
Reputatie 7
Badge +9
QuestXsè, dat is mooi om te horen. Zo heb ik het overigens ook gedaan. IPhone 4S gekocht in de Applestore en een sim only van Simyo erbij nemen. Omgerekend over twee jaar ben je goedkoper uit dan abo + telefoon bij een provider waar je dan ook weer twee jaar aan vast zit. Enige is dat je in één keer een behoorlijk bedrag voor de foon op tafel moet leggen.
Reputatie 7
Ik denk dat door de tegenwoordige constructies van toestellease e.d., welke constructies een redelijk vermogen kosten, veel mensen zullen gaan overstappen op simonly waarbij ze zelf, net als ondergetekende, een toestel naar hun zin uitzoeken. Zo'n toestel is dan ook nog eens sowieso non-branded en simlockvrij. 
Inderdaad, even slikken bij de betaling van je toestel, maar over een bepaalde periode, ga je erop 'verdienen'.
Reputatie 3
Badge +9
Hier ook hetzelfde. Galaxy S3 los gekocht en sim only abonnement afgesloten. Het voordeel is inderdaad je betaald uiteindelijk minder, maar nog een voordeel is dat je per maand je bundel kan wijzigen. Ik zou hier best een goede reclame van willen ziet. Zoiets als omhoog omlaag wanneer het jou uitkomt 🙂
Reputatie 7
Badge +9

Inderdaad, even slikken bij de betaling van je toestel, maar over een bepaalde periode, ga je erop 'verdienen'.


Dat is hetzelfde verhaal dat ik aan vrienden en kennissen vertel als ze zeggen dat ze Apple Macs wel mooi maar te duur vinden in vergelijking met een Windows PC. Ik doe erg lang met mijn Mac dus op de langere termijn ben ik even duur of goedkoper uit, om maar niet te spreken van de andere voordelen die een Mac heeft. Ik doe ook vrij lang met mijn mobiel, daarom koos ik voor de wat prijzige iPhone 5 (pas mijn derde mobiel en mijn eerste smartphone) in de veronderstelling dat hij een behoorlijk aantal jaren mee zal gaan.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb al meer dan 2,5 jaar dezelfde telefoon. Hij loopt nu extreem traag, maar ik wil geen abonnement i.c.m. telefoon. Nog steeds aan het azen op de HTC one. Op die manier blijf ik dus bij Simyo 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Die HTC Desire (zonder HD en zo; die eerste!) wordt te traag met de laatste G-apps zoals de nieuwste maps. In November gaat het toestel met pensioen of naar andere persnen met belangstelling ervoor. (altijd beschermd in hoesje + plastic op het scherm.) Voor mijn verjaardig krijg ik dat als-het-zwaar-is (accessoires).
Kandidaten zijn de s4 (met snapdragon 800 misschien?) en de htc one(misschien de max versie?)! Ze zijn duur maar over vele jaren is het goed te doen!
Reputatie 7
Badge +9
Sim only geeft je ook meer vrijheid. Ikzelf vind het wel fijn om niet meer twee jaar aan een bepaalde provider vast te moeten zitten met een simlock toestel.
Reputatie 5
Badge +11
Als je de prijzen van een abo incl. mobieltje vergelijkt met een sim only en los mobieltje is de tweede optie bijna altijd veel goedkoper. Maarja... Wie zet er nu braafjes 2 jaar lang dat bespaarde geld apart om vervolgens €500-€700 uit te geven aan een telefoon...?

In de praktijk wordt het gewoon een goedkoper of ouder model, maar that's fine by me!
Reputatie 7
Badge +9
Ik spaar bewust voor een toestel, daarna vergelijk ik de aanbieders. Een koppelverkoop van toestel en abonnement heeft niet mijn voorkeur.

Bovendien is dit in mijn ogen een vorm van kopen op afbetaling, dit moet aan heel andere eisen voldoen dan het huidig systeem. De huidige providers zijn hier echter zwaar op tegen.
Reputatie 7
Badge +9
Overigens...kwam bij Hi vandaan maar in hun toestellen kon ik zo een Simyo simkaart stoppen. ;) One big happy family. Maar verder te duur vond ik. En ik zie niets in toestellease. 

Sparen is een goeie Frans maar ook dan wil ik gewoon geen 700 Euro uitgeven aan een telefoon (lees: Appleflap nummer 5(S).:rolleyes:) Vind dat van de gekke..

Dus de volgende wordt waarschijnlijk een Samsungetje...;)
Reputatie 7
Badge +9
de leon gaat van zijn geloof vallen? Door de zure Apple heenbijten 🙂
Reputatie 7
Badge +9
de leon gaat van zijn geloof vallen? Door de zure Apple heenbijten :)

Neen Frans, driewerf neen...:o. De iPhone blijft.  Maar een Samsungetje erbij....ach. Is wel geinig.
De Leon heeft naast zijn Koga Myata sportfiets ook een Spartaatje....;)
Reputatie 7
Badge +9
Een Spartamet voor als het heuveltjeop gaat? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Nee, een gewone Spartametkuitspier.:p

Maarrre...het gaat om de vergelijking, snap? ;). iPhone - Samsungetje. Koga Myata - Spartaatje.
Badge
Ik had altijd prepaid van T-mobile, toen ik vorig jaar een smartphone kocht, had ik behoefte aan mobiel internet. Elke maand kocht ik een bundel van 10 euro en had ik nog niet eens belminuten. Toen ik eens snuffelde op internet kwam ik erachter dat bij simyo een abonnement mogelijk was voor €10,50. Nooit meer maandelijks gedoe met opwaarderen 500mb ipv 350mb en ook nog 100belminuten voor €0,50 meer. De keuze was toen snel gemaakt.
Reputatie 5
Badge +10
Zolang je telefoon het doet, is een sim only abonnement gewoon een hele goede optie. Van wat voor smartphone maak je gebruik Esd?

Groetjes,

Alex
Badge
iPhone 3GS
Reputatie 5
Badge +11
iPhone 3GS

Zolang je die goed 'onderhoud' kan een 3GS nog wel even mee.
Reputatie 2
Badge +3
Heel erg simpel.

Ik zocht een betrouwbaar netwerk met een flexibel pakket wat je eventueel zelf kon samen stellen.
Nog belangrijker vind ik de mogelijkheid niet voor een jaar of nog langer aan een contract vast te zitten maar de vrijheid te hebben van flexibel kunnen aanpssen,opzeggen. De combinatie van dat en deze site met link was het resultaat.


PS
Jep Simyo komt direct bovenaan te staan met HITS!
Badge
moest het horen van mijn dochter.......via sociaal media daar schijnt u erg actief te zijn:) terwijl u het van de prepaid bellers moet hebben.....en die zitten niet echt op sociaal media die hebben vaak een bundel van 40€ roze zonder bereik🆒........geen orange;)
kpn zou eigenlijk mensen met prepaid ook op de dochters moeten wijzen krijgt u ook meer complimenten want ik ben nog steeds onder de indruk van de service hier geboden .....geweldig!!!
een tip 60 % van de mensen die op vakantie gaan of een weekendje weg gaan naar Europa (buurlanden) als daar ook een schuifje voor komt kan je die aan zetten.
is mij ook gebeurd even naar Aaken ....vergeten aan te zetten😕
Badge +6
Heel erg simpel.

Ik zocht een betrouwbaar netwerk met een flexibel pakket wat je eventueel zelf kon samen stellen.
Nog belangrijker vind ik de mogelijkheid niet voor een jaar of nog langer aan een contract vast te zitten maar de vrijheid te hebben van flexibel kunnen aanpssen,opzeggen. De combinatie van dat en deze site met link was het resultaat.


PS
Jep Simyo komt direct bovenaan te staan met HITS!


Hoi Stn,

Dat is het voordeel van Simyo. Wij bieden maandelijks opzegbare en jaar abonnementen aan.
Als klant kan je zelf bepalen wat je wilt en mocht je een hogere bundel willen dan is dit ook mogelijk 🙂.

Reageer