.

Het (grote) verjaardagen topic!

  • 5 November 2016
  • 32 reacties
  • 679 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Nu ben ik toch al jaren te vinden op dit forum, maar ik geloof dat ik nog nergens een uitgebreid verjaardag topic heb gezien! Dat is misschien wel goed nieuws! Misschien worden klanten en moderators van Simyo niet elk jaar ouder!

Misschien is het dan toch maar eens tijd om te kijken of klanten van Simyo ook elk jaar(/elke 4 jaren, maar niet elke eeuwjaar, tenzij dat eeuwjaar deelbaar is door 400) jarig worden. Dus....:

In dit topic kan iedereen kwijt dat (bijna/recent) hij/zij(/het?) jarig is(/was)! Andere kunnen de mensen, die recent gepost hebben dat ze jarig zijn(/waren), feliciteren en bijvoorbeeld vragen hoe vaak ze jarig zijn geweest! Leuke verjaardag gerelateerde plaatjes zijn natuurlijk ook welkom!

32 reacties

Even dit topic weer oprapen van Groentjuh.
Ik ben recentelijk jarig geweest maar hoe zit het met jullie, jij, de anderen?
Reputatie 7
Badge +9
Sinds dat ik dit topic had aangemaakt ben ik ook al eens jarig geweest. Maar ik zit inmiddels alweer dichter bij mijn volgende verjaardag, dan bij mijn vorige verjaardag.

Heb je dat afgelopen weekend gevierd met de beestjes?!

De volgende is geloof ik @Caspar. Maar ja, die is alweer anderhalf jaar weg hier. (Toch alvast gefeliciteerd) Ehm.... dan gaan we door naar @Frida? Dat duurt nog wel bijna een maand!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Friesian,

Alsnog gefeliciteerd! 😀

Ik ben zelf pas eind oktober jarig dus dat duurt nog even!

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben zelf pas eind oktober jarig dus dat duurt nog even!
Eind oktober is nog wel plek op de kalander. Na @de leon en @De Tijger en voor @koorelle3 neem ik aan?
8 Juni ben ik jarig geweest @Groentjuh. Ik heb het niet alleen gevierd met de lopende en zwemmende beestjes op die zaterdag.

Dankjewel @Kevin! 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Hep, half oktober hier, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag @Friesian hoop dat je een mooie dag heb gemaakt.
Dankjewel @De Tijger en idd het was een leuke dag.😎

Reageer