.

Beantwoord

Goed bezig Simyo luitjes!!


Reputatie 7
Badge +9

Zeg eens....klopt het dat jullie weer tot beste provider uitgeroepen zijn door de Consumentenbond!? Goed bezig lui.;)
Zwerf hier al een tijdje rond en tja, jullie doen het niet slecht. Zijn constant bezig om zaken te verbeteren en vernieuwen. En jullie proberen ook zeker klantgericht te zijn of klanten te betrekken bij jullie ontwikkelingen. En die bij het meubilair 😉 horen, zoeken jullie ook persoonlijk contact mee. Goede zaak. Dat geeft namelijk een gevoel van betrokkenheid. Keep up the good work, zou ik zeggen. Laat vooral de boel niet stilstaan en ons jullie van feedback blijven voorzien want er ligt nog wel e.e.a. open.🆒

Iedereen die vindt dat Simyo goed bezig is, mag hier reageren. Wie dat niet vindt of iets te zeiken heeft, dat mag ook maar graag in een andere topic. Hier is alleen plek voor positiviteit. 🆒
 

icon

Beste antwoord door de leon 8 July 2015, 21:22

Bekijk originele reactie

81 reacties

Ik ben hartstikke blij met Simyo.. Had vandaag alleen last van afkickverschijnselen omdat het forum even niet bereikbaar was :P

Maar je heb gelijk de Leon :)

Simyo is weer de beste met een 8,4 🆒

Wie dat niet vindt of iets te zeiken heeft, dat mag ook maar graag in een andere topic.
Ter controle.Dit mag dus niet?🆒:D:D

Lol 😃 😃
Reputatie 4
Badge +8
Na 8 keer inloggen eindelijk gelukt om hier op het forum te komen.
Dus daar ben ik heeeeeeeeeeeeelllllll tevreeeeee meeeeeeeee.

*kuch*

verder best wel blij met simyo. waar kan ik 5 mb bijkopen met de knop die jij noemt broer,
ik zie die knop echt helemaal niet.
Reputatie 7
Badge +9
waar kan ik 5 mb bijkopen met de knop die jij noemt broer,
i.


Onder de knop waar je MB's kunt bijkopen, zus. :D:cool: Heb je wat aan dit antwoord? Dan vraag ik je het als zodanig te markeren, als 'Beste antwoord op mijn vraag'

Btw kan merken dat ik hier even niet geweest bent want het topic staat gemerkt als vraag. Nou, dat is het niet dus.
Onder het typvenster, bij het opstellen kun je de "markeer als een vraag" aan / uitzetten (als dat inmiddels gefixt is)
Reputatie 4
Badge +8
Na zes keer inloggen nu weer eindelijk op het forum *zucht*.
Heb de knop inmiddels gevonden.
Ga nu op zoek naar een knop *ontplof niet*............
grrrrrrrrrr
Wis je koekjes even Koorelle 🙂 Door de problemen van vandaag heb je kans dat ie van jouw ouwe info dragen wat inloggen bemoeilijkt..

Welke browser gebruik je?
Reputatie 4
Badge +8
Heb geen koekjes met Mac.
Reputatie 7
Badge +9
Ow jee lui, niet gaan lopen zeiken hier....:8:D
Reputatie 4
Badge +7
Hè hè, dat inloggen heeft nog wel kinderziektes hoor. Verder ziet het er mooi uit, heb inmiddel een bottel rooiwyn opengetrokken met wat biltong en een toast op de nieuwe website. En........natuurlijk op de beste provider.
Reputatie 4
Badge +7
Juist de leon, anders krijgen die luitjes ook nog een bekeuring voor wildplassen.
Zeg eens....klopt het dat jelui weer tot beste provider uitgeroepen zijn door de Consumentenbond!?
Het juiste antwoord luidt.... JA.
En nu is je vraag echt beantwoord, pfff moest het ff rechtzetten.:D

En dit is geen zeikstraal of iets in die geest.
Ik houd niet van borstklopperij !
Bescheidenheid siert de mens(en).

Dit terzijde, waarom geen slingers? Waar is het feesie, daar is het feesie...!:D
Ik mis dus een essentieel onderdeel, foeii simyo.:S:D
Reputatie 4
Badge +7
Kon het even niet laten dit op m'n FB te zetten.

Hey klopt dat wel? Hoe hoger de bel/sms bundel hoe lager het bedrag per bel minuut of per sms. Behalve bij die van 500 bel/sms, die gaat weer iets omhoog.. :?
Reputatie 4
Badge +7
Yep Raytje dat valt mij ook op terwijl ik er niks aan gephotoshopt hebt haha ...... zal dunkt me nog wel iets bijgesteld moeten worden.
Reputatie 4
Badge +7
Toch eens even wat langer mijn lodderig oog op laten vallen, maar nu je het zegt, de bundel van 500 min. ziet er echt niet aantrekkelijk uit. Of de opperhoofden moeten daar een verklaring voor hebben. Ben benieuwd.
Toch eens even wat langer mijn lodderig oog op laten vallen, maar nu je het zegt, de bundel van 500 min. ziet er echt niet aantrekkelijk uit. Of de opperhoofden moeten daar een verklaring voor hebben. Ben benieuwd.
Vaak worden rooksignalen gebruikt en die zijn een bietjuh lastig, tip voor simyo..... MISTLAMPEN.:D

Ik ga je voor zijn, de leon.

Reputatie 4
Badge +7
Oops. Back to the past.
Badge +8
Hoi allemaal!

Zo'n titel lees ik graag hier op het forum 🙂
Jajaa, vijfde keer op rij. We zijn hartstikke trots. Je zou denken dat het een gewoonte wordt, maar zoals de sporters onder ons wel weten: op een bepaald niveau komen is een prestatie, maar dat niveau vasthouden is al helemaal een uitdaging.
Zonder jullie scherpe blik en input zou dat ook echt niet lukken. Weeral een bedankje daarvoor :)

Omdat ik dit topic niet wil vervuilen, en de bedoeling van onze zeer gewaardeerde TS wil respecteren, ga ik hier even niet in op de opmerkingen over bundelprijzen, inloggen enz.
We kijken er met liefde naar natuurlijk, dus als jullie daar van ons iets meer over willen weten, openen jullie daar dan een nieuw topic voor? Dan zet ik mijn indianentooi op, Renoster, en buig ik me erover samen met de andere opperhoofden 😉
Houden we het hier Gewoon gezellig 🙂

Groetjes,
Charlene
Amen Charlene :D

Misschien inderdaad wel handig om een soort "Meld hier je bugs met het nieuwe Mijn Simyo topic" Maar dan een kortere naam :P

En dan blijft dit het positiviteit topic 😃
Reputatie 7
Badge +9
Ik hoor jullie ook weer op de radio voorbijkomen maar ik moet nog wel even wat beter naar de boodschap luisteren. Als die goed klinkt, neem ik misschien wel een abodement op jullie. 🆒
Reputatie 5
Badge +11
Misschien inderdaad wel handig om een soort "Meld hier je bugs met het nieuwe Mijn Simyo topic" Maar dan een kortere naam :P

Is dat niet gewoon dit forum, Raytje?

Als die goed klinkt, neem ik misschien wel een abodement op jullie. 🆒

Je bent altijd welkom, de leon! Misschien heb je nog wel wat familie die je met de Vriendendeal klant kunt maken?
Reputatie 7
Badge +9

Je bent altijd welkom, de leon! Misschien heb je nog wel wat familie die je met de Vriendendeal klant kunt maken?


De enige familie die me nastaat inmiddels is zus en die heeft al tig abonnementen en ikzelf ook al 3 aansluitingen. Dus je zou rustig kunnen stellen dat wij met z'n beiden Simyo zo'n beetje overeind houden. 😛
Reputatie 5
Badge +11
Geen neven of moeder, de leon?

Reageer