.

Sticky Beantwoord

Foto topic.



Toon eerste bericht

1253 reacties

Ik heb ook nog een tuintje. Dus op tijd de plantjes water geven hoort erbij. :P;)

Reputatie 6
Badge +4
Dat is een super helder tuintje :8 een kunst om het water helder te houden.
Mooi hoor.
Ik gebruik een buitenfilter, Frida, het juiste filtermateriaal is essentieel en dan gaat het goed.
Reputatie 6
Badge +4


@Friesian,
Hier een mooie foto, een paar weken geleden gemaakt (met mijn Nokia Lumia telefoon) van oppasboxer Cash samen met deze prachtige paarden die in de bossen staan/lopen, vlakbij waar wij wonen, achter schrikdraad. Toen het paard te dicht bij kwam ging Cash een beetje grommelen (hij zat aan de lijn) en het paard gaf toen een enorme stamp op het zand ha ha.
Heb jij enig idee welk ras paarden dit is Friesian?
Wij hadden vroeger op de boerderij 2 Belgische paarden, die waren groter en breder.
Zeeuws trekpaard denk ik aan. Wederom prachtige foto ! Bij echt grote en ook prachtige paarden kom je uit bij Shire paarden.
Reputatie 6
Badge +4
Thanks Friesian, ik verbaas me er ook over wat voor een prachtige foto's mijn telefoon (via mij dan) kan maken.
Het is natuurlijk ook een schitterende achtergrond.
Dus Zeeuws trekpaard in Limburg, grappig.
Er lopen ook Friesians in Brabant. 😉
Reputatie 6
Badge +4
Zeker weten en Friesians zie je ook in Amerika. Zag dat een tijd terug op TV.
Het zijn prachtige paarden!!
Zoek maar eens op het paard Frederick the great.
Reputatie 6
Badge +4
"Frederik the Great" 15 jaar oud. Filmpje bekeken.
Wat een mooi paard en die manen, nog nooit zulke lange gezien.
Eigenlijk zijn we of topic bezig, Frida.


Maar nu gaan we weer terug on topic naar de leon's foto topic !:)
Reputatie 6
Badge +4
oke, over en sluiten 😉
Reputatie 7
Badge +10
Wat een prachtige hond is Cash! Ik snap dat je hier graag eens een kiekje van maakt. Die je overigens onbeperkt hier mag plaatsen 😉

Ook altijd goed om de foto's van jouw hond(en) te zien, Friesian. Ik heb ze vaker gezien en we hebben het er vaker over gehad. Het blijven mooie foto's 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Goedemorgen Angela,
Dankjewel voor je compliment en inderdaad Cash is een knappert :$

Wist niet dat er een Dierenliefhebbers forum is, fijn dat je mij tipt.
Daar ga ik zeker ook iets plaatsen van Cash.

Nogmaals dank en een mooie dag voor jou,
groetjes
Frida :8
Reputatie 6
Badge +7
Leuke foto's, zeg! Wat een mooie hond en geweldige aquarium! Het water is super helder, echt een kunst. 😃
Reputatie 6
Badge +4
Thanks Asma, leuk dat je Cash ook mooi vind.
Ik heb nu een foto van hem ook op Dierenliefhebbers gezet.
Fijne avond :8
Leuke foto's, zeg! Wat een mooie hond en geweldige aquarium! Het water is super helder, echt een kunst. :D
Yep, yep, yep, yep en nope.



😉
Reputatie 7
Badge +10
Aaahhh! Foto's van hondjes 😃 Jongens, jullie mogen GERUST meer foto's plaatsen van huisdieren, vooral als ze er zo leuk uit zien.

Angela, bijvoorbeeld? Waar zijn jouw katten-foto's? :8 :8 :8 :8

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
@Jihane, in het dierentopic natuurlijk 😉
Ik heb wat gereedschap. .;)

Reputatie 6
Badge +4


Zie er indrukwekkend uit maar ik kan ook voor de dag komen.
De peper gaat er vanavond aan 😛
Reputatie 5
Badge +9
Heb jij niet zo een mooi messenblok Friesian?

@Frida Die peper zal het vast niet overleefd hebben... 😛 Wat voor lekkers heb je gemaakt?
Reputatie 7
Badge +9
Heerlijk zo'n pepertje, niet fijnsnijden, gewoon lekker opknabbelen 😃
Reputatie 6
Badge +4
@Caspar: een overheerlijke Chili con carne met bruine bonen, kruiden, ui, knoflook, paprika, champignons, biologische tomatenpuree en natuurlijk de fijngehakte peper, Heerlijk!! :8

@Franswon: jaren geleden had ik te veel pepers in een nasi gerecht gedaan, daarna moest ik de brandweer bellen om de dorst te blussen 😛 dus er op knabbelen dat doe ik dus niet 😳
Reputatie 6
Badge +7
Oh, lekker chili con carne.

Haha, erg hè als je ineens iets veel te heet eet? Je bent dan zo geneigd om water te drinken, maar dat schijnt helemaal niet te helpen. Melk is veel beter!

Reageer