.

Beantwoord

Forum Expert > OpperSimyaan ?!?!?!

  • 5 November 2013
  • 33 reacties
  • 14595 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Het moet maar snel worden opgelost anders ga ik naar TROS radar, Kieskeurig, Ombudsman, BBC Watchdog en de Verenigde Naties. Want dit kan zo niet. Als laatste stok achter de deur zeg ik mijn abonnement op!!! Of ik kom zelf even langs op 21 november om orde op zaken te stellen, met een legertje Schotse stevig gebouwde rugby vrienden, in vol ornaat d.w.z. in oorlogskilt, en een oorverdovende doedelzakspeler voorop en voorzien van een rijkelijke hoeveelheid dodelijke haggisammunitie!
Als ik dit lees vind ik het jammer dat ik niet kom de 21ste november....  😃
Reputatie 7
OK, gelet op jouw forumtitel komt het dus wel goed. Uiteindelijk.........:rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Hahaha, ja dat dacht ik ook (in eerste instantie....). Maar waarom leden die meer reacties dan ik hebben geplaatst en wel de titel Forum Expert behouden is mij dan wel weer een raadsel.

Klopt, dit is mij enige tijd geleden ook overkomen. Ben er dagen van slag van geweest en opname in een mental institution was al in zicht.:p
Reputatie 7
Badge +9
Het moet maar snel worden opgelost anders ga ik naar TROS radar, Kieskeurig, Ombudsman, BBC Watchdog en de Verenigde Naties. Want dit kan zo niet. Als laatste stok achter de deur zeg ik mijn abonnement op!!! Of ik kom zelf even langs op 21 november om orde op zaken te stellen, met een legertje Schotse stevig gebouwde rugby vrienden, in vol ornaat d.w.z. in oorlogskilt, en een oorverdovende doedelzakspeler voorop en voorzien van een rijkelijke hoeveelheid dodelijke haggisammunitie!
Reputatie 7
Hahaha, als het forum dan maar het enige is dat op hol slaat :D
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK,

Dit klopt inderdaad niet. Het forum slaat op hol ;)

Ik ga dit voor je oplossen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Hahaha, ja dat dacht ik ook (in eerste instantie....). Maar waarom leden die meer reacties dan ik hebben geplaatst en wel de titel Forum Expert behouden is mij dan wel weer een raadsel.
Reputatie 7
Badge +9
Het is een promotie. Je bent nu een Opperwezen. En de vergoeding voor bijdragen aan het forum wordt verdrievoudigd.

Reageer