.

Beantwoord

Een probleem bij mijn planten

  • 8 October 2017
  • 12 reacties
  • 256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb mijn plantjes iets teveel water gegeven. Weet iemand wat ik kan doen? 🐱

icon

Beste antwoord door Frida 8 October 2017, 20:21

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Vergeet de planten, denk aan de vissen 🐠 😂
Reputatie 6
Badge +4
Edit=!


Geen plant meer te bekennen 😌
Edit=!


Geen plant meer te bekennen 😌

Die gasten hebben een heul errug goeje zaagketting of kettingzaag, denk ik. 😉of ze hebben de plantjes teveel water gegeven.
😂 😂 🤣
Reputatie 6
Badge +4
En als niets meer helpt in het aquarium, dan is er dit nog, hoop op 7-0 😂 😉 😎

En als niets meer helpt in het aquarium, dan is er dit nog, hoop op 7-0 😂 😉 😎

Ik weet het niet hoor, maar denk dat de verliezer een goeje advocaat nodig heeft😃 of zoals in die ene reclame...

Kusje d'r op? 😉😎😀
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Friesian,

Wat goed dat je je vraag hier stelt! 😉 Balen dat je plantjes te veel water hebben gekregen.

Geen zorgen, hier is een simpele oplossing voor! Gewoon even een van de ruitjes intikken, dan loopt het overtollige water zo weg. Wel eventueel wat handdoeken bij de hand houden voor de spetters.

Heb je hier nog vragen over? :P

Groetjes,
Els
Reputatie 6
Badge +4


Kissy Fish 🌝 😉
Hoi Friesian,

Wat goed dat je je vraag hier stelt! 😉 Balen dat je plantjes te veel water hebben gekregen.

Geen zorgen, hier is een simpele oplossing voor! Gewoon even een van de ruitjes intikken, dan loopt het overtollige water zo weg. Wel eventueel wat handdoeken bij de hand houden voor de spetters.

Heb je hier nog vragen over? :P

Groetjes,
Els

Dan heb ik eigenlijk geen vragen, plantjes krijgen dan te weinig water, bak (aquarium) van de planten is kaduuk.

Maar weet je dat als ik je "goed advies" opvolg dat jij of iemand anders van Simyo dan vanwege door voor mij ontstane schade met emotionele waarde mij kosteloos een nieuwe kast met bijhorende, laat zeggen, 260 liter aquarium moet brengen.

@Els heb jij hier nog vragen over?,

😀😀😎😜
Reputatie 7
Badge +10


Kissy Fish 🌝 😉



Aawwwwwww 😃 Zo schattig, hey!
Reputatie 6
Badge +7
Haha, super leuk! Hoe gaat het met je vissen, eh.. planten?
Ooh goed hoor, Billy houdt de wacht en dan kan er niks fout gaan...😀

Reputatie 6
Badge +5
Met Billy in de gelederen lijkt mij dat het inderdaad helemaal goed komt, Friesian 😉

Reageer