Skip to main content

.

Net gelezen op http://www.three.co.uk/Discover/Phones/Feel_At_Home dat vanaf september Three, mijn mobiele provider hier, een groot aantal landen gaat toevoegen aan de reeks waar je geen roamingkosten meer hoeft te betalen. Het komt er op neer dat gesprekken en sms'jes vanuit die landen naar een UK nummer en alle verbruikte MBs met je binnenlandse bundels verrekend worden. Het nieuwe is dat Nederland vanaf september ook tot deze groep roaming-vrije landen zal gaan behoren. Dit brengt mij in een zekere gewetensnood: is er vanaf september nog een reden om klant te blijven bij Simyo? Het enige voordeel dat Simyo dan nog biedt is de prijs van het bellen van een Nederlands nummer vanuit een belbundel. Is de bundel op dan is het bellen via Simyo naar een Nederlands nummer een stuk onvoordeliger: het buiten-bundel tarief hiervoor is bij Simyo 31 eurocent terwijl ik al roamend via Three in Nederland 4.3 p per minuut/sms kwijt ben (omgerekend 5 eurocent)...

Oh dear.

Wat ik wel zal missen is dit forum want zoiets heeft Three niet.
Wat leuk, ik ben mezelf weer! Ik ben de toverstokjes bij Simyo die dit mogelijk maakten zeer dankbaar. Maar ik mis mijn Golden Eagle een beetje, misschien haal ik die weer terug.
Hoi (Flying) Scotsman ;)

Ik heb net iets aangepast in je forumaccount. Als je nu inlogt, zou je automatisch je 'oude' account weer moeten hebben. Wil je dit proberen?
Oh! Je was me net voor 😉 Goed om te zien dat het gelukt is! Je oude mailadres is ook weer gekoppeld 🙂

Reageer