Skip to main content

Dieren liefhebbers

• August 21, 2015
  • 308 reacties
  • 5550 Bekeken

Toon eerste bericht

308 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • August 8, 2026

Gisteren naar Bandit gaan kijken voor een laatste keer... Ze hadden gekozen voor inslapen. 

Giardia, diarree, vliegjes, eitjes ontpopten tot maden en dat was maandag nadat ik vrijdag nog bij de dierenarts was geweest. 

Ik denk vanalles, zit met vragen... 

Wat als....? 

Frida
Forum|alt.badge.img+4
  • Involved
  • August 9, 2026

@Friesian Heel sneu dat dit moest gebeuren..…

Sterkte nogmaals.

Frida

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 10, 2026

Jeetje ​@Friesian ik schrik hier ook van! 

Ik was een weekje afwezig dus ik lees dit nu allemaal in 1 keer. Wat ontzettend verdrietig om te lezen en wat had ik jullie een langere mooie tijd samen gegund. Gecondoleerd met het verlies van je maatje. Als je erover wilt praten kan dat uiteraard altijd! Veel sterkte te komende tijd.

Friesian
  • Forum Expert
  • August 11, 2026

Hoi ​@Amy 

Alles zat tegen... Hij ging bij mij slecht eten, dat kost groei en ook weerstand... 

Giardia komt bij elke hond voor, maden was voor mij het punt dat ik dacht tot hier en niet verder. En dat is ook uitgekomen. 

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 11, 2026

@Friesian dat is heel begrijpelijk. Het zit niet mee.. ik kan me goed voorstellen dat dit weer een tegenslag voor je is. Ik hoop dat er ondanks alles iets moois op je pad komt. 

Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd 🌹

Friesian
  • Forum Expert
  • August 12, 2026

Het moeilijke is... 

Gedachten schieten door mijn hoofd. Er waren al andere problemen. Nadat ik hem een tijdje had wilde hij slecht eten.

De derde enting bij de dierenarts gehad. Extra nog op vrijdag in die week een controle. Hij leek gezond maar was vermagerd door het niet goed willen eten wat ik duidelijk meerdere keren heb gezegd. Alleen al de adviezen hielpen niet... Niks wou.…

Ik krijg er de hond niet mee terug maar deze vragen moeten naast het verlies van Bandit ook een plekje krijgen. 

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 12, 2026

@Friesian Dat deze vragen door je hoofd blijven spoken begrijp ik heel goed! Het feit dat je meerdere keren al hebt aangegeven dat je Bandit vermagerd vond laat al zien dat je je zorgen maakte en er iets niet klopte. Het heeft tijd nodig de vragen een plekje te geven. Ik hoop dat je hierin je weg zult vinden.. hoe moeilijk dat ook is 😔

Friesian
  • Forum Expert
  • August 12, 2026

@Friesian Dat deze vragen door je hoofd blijven spoken begrijp ik heel goed! Het feit dat je meerdere keren al hebt aangegeven dat je Bandit vermagerd vond laat al zien dat je je zorgen maakte en er iets niet klopte. Het heeft tijd nodig de vragen een plekje te geven. Ik hoop dat je hierin je weg zult vinden.. hoe moeilijk dat ook is 😔

Niet precies zo ​@Amy . Ik heb meerdere keren gezegd dat het eten slecht, te weinig was...