.

De zon schijnt!

  • 22 July 2012
  • 11 reacties
  • 1691 Bekeken

Badge +2
Ik was even benieuwd wat jullie het liefst doen als de zon schijnt. Strand, terras, park, tennissen, wandelen, fietsen of lekker in een hangmat ergens? Ben zelf het liefste buiten in ieder geval! Lekker even die vitamine D pakken!

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ellen,

Ik was van het weekend met goede vrienden op Texel. Ook lekker gefietst van terrasje naar terrasje ;)
Supergezellig. Dus dat bevalt prima.

Hieronder ff een paar foto's , gemaakt met de iPhone. :)
En aangezien internet via jullie abo redelijk snel genoeg is, ook een stel per email verzonden naar anderen.

http://i48.tinypic.com/ixvaj5.jpg

http://i47.tinypic.com/dvpvuh.jpg
Reputatie 5
Badge +10
Is die 2e foto genomen vanaf een boot? Als het mooi weer is ga ik vaak varen. We hebben een sloepje en daar kan je hele leuke tochtjes mee maken. Hapjes en drankjes mee. Het is nog leuker dan naar het strand gaan.
Badge +2
Hoi de leon,

WOW! Wat een ontzettend mooie foto's!! Daar kan mijn BB echt by far niet aan tippen.. Texel klinkt heerlijk en zo ziet het er ook uit! Altijd gezellig om - als het zo'n mooi weekend is - er lekker op uit te gaan. Dus dat heb je weer goed geregeld! Heb je toevallig ook nog de huldiging van Dorian meegepakt ergens vanaf het terras 😉 Geen idee wanneer dat eigenlijk plaats heeft gevonden/ plaats gaat vinden.. In ieder geval fijn om te zien en lezen dat je vollop hebt genoten afgelopen weekend en helemaal leuk dat je het hier even deelt ook!!

Ik ben vrijdagavond nog lekker een paar uurtjes naar het strand gegaan. Heerlijk om na een werkdag/- week even uit te waaien, ben je gelijk alles vergeten 🙂 @Alex daarom blijft het strand voor mij nummer 1, maar het is maar goed dat ieder z'n voorkeuren heeft. Verder ook op terrasjes lekker genoten van het lekkere weer. Was in het Zuid-Oosten des lands dus het strand zat er niet meer in 😞
Badge +1
wat een heerlijke dag vandaag, lekker kleurtje gekregen
Badge
Hoi 3llen,

Op dagen als vandaag (één en al zon, temperatuurtje van zo'n 20 graden), zul je me niet snel binnen vinden. Ik heb pas mijn tuin(tje) weer keurig in orde gemaakt en kan daar enorm van genieten. Verder vind ik het heerlijk om, samen met mijn hondje, te gaan wandelen. Ik woon vlak aan de Maas en de natuur is daar echt prachtig. Tussendoor even in het gras genieten van de voorbij varende boten. Zalig!!! Verder ben ik gewoonweg een groot liefhebber van het zomerse weer (wie niet trouwens). Zeker na deze afgelopen, veel te lange, grauwe winter! Kortom: ik ben weer helemaal heppiedepeppie. :o
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Webfanatic!,

Wie houdt er inderdaad niet van dit mooie weer. Als het mooi weer is, ga ik lekker varen door de grachten van Haarlem of ik maak een langere tocht.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Met zulke mooie dagen pak ik de scooter en rij heerlijk door België, favoriete bestemmingen: Antwerpen, Gent, Brussel, Westvleteren (daar verkopen ze het beste trappistenbier in de abdij), Oostende, Brugge en Blankenberge. Meestal combineer ik meerdere plaatsen in één rit.

Favoriete rondje: Middelburg, Antwerpen, Brussel, Gent en via Breskens-Vlissingen (veerpont) terug naar Middelburg.

Daarna 's avonds een lekkere BBQ met een goed stuk vlees en een goed glas.

Gemiddeld rij ik tussen de 8.500 en 10.000 km per jaar op de scooter.

Van de zomer wil ik ook nog even een lang weekend naar Düsseldorf en Keulen op de scooter, leuke steden waar ik goede herinneringen aan heb.
Reputatie 7
Badge +9
Yep, maar schijnt naar mijn zin niet vaak genoeg hier. 

Dus...van de zomer weer twee weken Turkije. De noordelijke westkust en niet te dicht bij toeristencentra. Ja, dan heb je ècht twee weken staalblauwe wolkenloze  lucht en temperaturen van 30 en meer. Niet benauwd daar. Af en toe slecht weer want dan zie je heel in de verte een keer een wit wolkje voorbijdrijven :o
Aardige gastvrije mensen daar. En als je wat woordjes Turks poekelt....ja, dan zit je helemaal gebeiteld. Overdag hier en daar wat 'ouwe stenen' kijken want Turkije heeft een rijk historisch verleden. Genoeg cultuur. Zwembad voor de deur, helemaal goed. 's Avonds lekker ergens mezzes eten op een terras. 
Çok selam! Güzel bir aksam! :)
Badge +6
Dat klinkt goed De Leon. Helaas zie ik vandaag geen zon.
Ik ben in april naar Dubai geweest en daar heb ik lekker genoten van het weer, eten en de winkels.
Reputatie 7
Badge +9
Ik geloof je zo, Natascha...🆒. Was het niet te warm daar?

Uhm..'t is de koudste lente sinds 1901, geloof ik. De afgelopen winter is naadloos overgegaan in deze waardeloze lente en ik verwacht dat die ook weer naadloos overgaat in een of andere koude regenzomer...

Ben blij dat ik van de zomer i.i.g. elders  2 weken zon en eindeloos staalblauwe lucht ga zien met 30 graden. Want tja....daarvoor moet je niet meer in Nederland zijn onderhand.
Wegwezen dus...http://www.cheesebuerger.de/images/more/bigs/g090.gif
Badge +6
Ik geloof je zo, Natascha...🆒. Was het niet te warm daar?

Uhm..'t is de koudste lente sinds 1901, geloof ik. De afgelopen winter is naadloos overgegaan in deze waardeloze lente en ik verwacht dat die ook weer naadloos overgaat in een of andere koude regenzomer...

Ben blij dat ik van de zomer i.i.g. elders  2 weken zon en eindeloos staalblauwe lucht ga zien met 30 graden. Want tja....daarvoor moet je niet meer in Nederland zijn onderhand.
Wegwezen dus...http://www.cheesebuerger.de/images/more/bigs/g090.gif


Hoi De Leon,

Het viel wel mee met de warmte. Alle winkels en restaurants hebben airco. Wanneer je nu gaat dan is het wel wat heter.
Van de zomer ga ik vasten dit jaar begint het in juli al. Dus het weer mag tot die tijd wel wat beter worden dan nu.

Reageer