.

De beste wensen voor 2022

  • 30 December 2021
  • 9 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Even een open deur intrappen. Ik wens iedereen een goed 2022 zonder prikjes en rondvliegende ‘beestjes’. Maar goed, dachten we vorig jaar ook. Laten we vooral niet vergeten dat wij het hier helemaal niet zo slecht hebben. En misschien moeten sommige mensen het “Ikke, ikke, ikke…..” eens meer loslaten. Over hoe zwaar ze het hebben, dat de skivakantie niet door kan gaan, dat ze na een paar dagen binnen zitten het ‘sjoppen’ keihard nodig hebben, dat ze …. dat ze…… God zij dank is er geen oorlog hier want dan brak de pleuris uit, valt er niks te “Ikke, ikke en ikke…..”. Kijk een beetje verder dan dat en wat meer om je heen. Mooi 2022.

 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi!

 

Gelijk heb je. We moeten dankbaar zijn met het gene wat wij wel hebben en minder denken aan wat wij niet hebben/kunnen doen. Er zijn altijd mensen die het slechter hebben. Ik wens jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling en hopelijk een gelukkig en gezond 2022 🎆♥.

 

Groetjes

Iedereen een goed en  gezond 2022.. 

Reputatie 7
Badge +9

Happy 2022!

 

Reputatie 7
Badge +9

Gelukkig 2022!

Hebben jullie nog goede voornemens (als je daar aan doet)?

Goed voornemen: Breek in 2022 geen bot… :yum:

zonder prikjes

Zou leuk zijn om bovenstaande voornemen te halen :wink: Zit er niet in, dus dan maar weer alle veiligheidsmaatregelen nemen.

Ach we zien wel wat 2022 gaat brengen!

Ik heb me voorgenomen om geen goede voornemens te maken maar wens iedereen veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar. 

Reputatie 7

Aan iedereen alvast een goed uiteinde en een goede start, en verder, van 2022!

Nee, goede voornemens doe ik ook niet aan.😊

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ook nog nooit aan goede voornemens gedaan voor een nieuw jaar. Zou trouwens sowieso ook niet weten wat. 🤔

Reputatie 5
Badge +2

Allemaal alvast de beste wensen!!

Reputatie 7
Badge +6

Al het goeds voor iedereen in 2022🎆🥂🍾

Reageer