.

Beantwoord

Cadeau

  • 3 December 2015
  • 8 reacties
  • 242 Bekeken

Cadeau van Simyo gehad , alleen jammer dat deze bij mij niet werkt , zie alleen een lege telefoon ,ook bij de online versie
Verder gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan
icon

Beste antwoord door Alex 4 December 2015, 10:56

Bekijk originele reactie

8 reacties

Idem...
Badge
Ik heb die flauwekul onmiddellijk gestopt toen ik zag hoeveel MB's erdoorheen gingen. 40 in een paar seconden. Wat is de bedoeling? Cadeautje aan simyo zelf wegens kosten buiten bundel?
Werkt dus alleen op je mobiel, niet vanaf laptop... wifi aanzetten dus. Wel grappig filmpje overigens 🙂
Badge +1
Super leuk filmpje. Leuk gedaan Simyo. Prijsuitreiking op 15 december. Komt dat even goed uit. Ik ben dan jarig. Zou een leuk verjaardags cadeau zijn 😃
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reactie allereerst. Mocht er iets misgaan met het filmpje dan is het voor ons erg waardevol als dit gemeld wordt. Het filmpje zou zowel op desktop als op mobiel moeten werken.

@ Barara_z en Wilrood. Kunnen jullie aangeven welke browser jullie hebben gebruikt en welke versie?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb die flauwekul onmiddellijk gestopt toen ik zag hoeveel MB's erdoorheen gingen. 40 in een paar seconden. Wat is de bedoeling? Cadeautje aan simyo zelf wegens kosten buiten bundel?

We proberen altijd ons best te doen om iets te doen wat voor iedereen leuk kan zijn. Jammer dat het filmpje jou niet heeft kunnen bekoren.

Super leuk filmpje. Leuk gedaan Simyo. Prijsuitreiking op 15 december. Komt dat even goed uit. Ik ben dan jarig. Zou een leuk verjaardags cadeau zijn :D

Dankje voor het compliment Franky 😃. Zou inderdaad een superleuk cadeau zijn.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Op mijn laptop kan ik het filmpje niet zien met Internet Explorer 11 en met Firefox wel. Ook op mijn iPad met Safari is het wel te zien.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes,
Lynx
Reputatie 6
Badge +10
Bedankt voor je reactie Lynx! Ik heb het meteen aan Alex doorgegeven 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer