.

Beste wensen voor 2021

  • 31 December 2020
  • 9 reacties
  • 252 Bekeken

Bij deze wil ik iedereen alvast de beste wensen toewensen voor :two::zero::two::one:

En wees voorzichtig met vuurwerk… Oh wacht :grin:

 

 


9 reacties

Ook namens mij iedereen de beste wensen voor 2021 en een goede gezondheid. Laten we 2020 snel achter ons laten.… Owhja, wees voorzichtig met carbid... Uhh. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Bij deze wil ik iedereen alvast de beste wensen toewensen voor :two::zero::two::one:

En wees voorzichtig met vuurwerk… Oh wacht :grin:

 

Iedereen alvast een voorspoedig en gezond 2021 toegewenst!

Hier in de straat doen ze meestal niet zoveel met vuurwerk; Ze werken des te meer met vuur! Ik heb al diverse olievaatjes in de buurt gezien!

Reputatie 7
Badge +6

Alvast een fijne jaarwisseling!🥳️🍾

 

 

Reputatie 7

Het is een gekke oudejaarsdag. Ik denk dat dit het gevoel is van een ‘vuurwerkvrij vakantiepark’.
Geen vuurwerk, geen partytent bij de buren in de tuin, geen knallen in de steeg naast ons huis (dat is overigens best aangenaam zo 🙄). Anders dan anders.

Allemaal alvast een fijne dag, een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2021!

Nou @RicoK ik kan je verzekeren dat knalvuurwerk voor mij niet echt hoeft... Een x meegemaakt dat vanuit een dakraam vlakbij Billy vuurwerk werdt gegooid. Ik hoorde ze lachen de lafaards...

Een keer gebeurd, Billy meteen bedorven…

Stelletje klootzakken.. 

Reputatie 7
Badge +9

Iedereen een fijne Hogmanay toegewenst!

Afscheid nemen van het oude jaar en 2021 inluiden met behulp van 150 verlichte drones en Schotse gedichten:

(Bekijk dit met geluid en full screen)

Iedereen een fijne Hogmanay toegewenst!

Afscheid nemen van het oude jaar en 2021 inluiden met behulp van 150 verlichte drones en Schotse gedichten:

(Bekijk dit met geluid en full screen)

Had het op het nieuws gezien.. Zag er mooi uit.. 

Reputatie 3
Badge +1

Voor een ieder een goede jaarwisseling en een gezond 2021 toegewenst 🥂🍾

Ik denk ik ga eens ff bakken.. 

 

Reageer