.

Ben d'r weer eens ingetrapt hoor.

  • 30 November 2020
  • 53 reacties
  • 618 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hallo Simyoten, ik kreeg onlangs een paar keer via de mail berichtjes dat ik een probleem heb opgelost op het forum. Oude topics zijn het, volgens mij heb ik hier namelijk al 180 jaar niets meer opgelost. :thinking: 
Anyway, dacht ga er dan toch maar eens even kijken. Weer eens behoorlijk forummoe de afgelopen maanden.

O ja, ben er weer eens ingetrapt, in een aanbiedinkje van Simyo. :thinking: Daar ging het om. Ik heb mijn databundel opgehoogd van 6 naar 15 Giegels. God / Buddha mag weten waarom. Ik gebruikte van die 6 al amper wat. :thinking::sweat_smile: . Ik denk dat het de hebberigheid in de mens is. Ja, dat moet het zijn. :laughing:

 


53 reacties

Reputatie 7

Hey @de leon wow, dat is groot nieuw!!! Vanavond ga ik weg en zal ik gelijk testen. Eerst Radio538, omdat ik dat wel het meeste luister en ik van hen die feature wel verwacht.

Reputatie 7
Badge +9

Uhm @RicoK net nog even gekeken. De NPO zenders laten (bij de meeste programma’s maar sommigen niet) weer keurig alle info in beeld zien. Zelfs al vlak voordat een nummer gaat spelen. 
Radio 538 doet dat niet (voor zover ik kan zien). Alleen zenderlogo en de naam van het huidige  programma. Maar geen muzieknummer info.
Sky radio geeft wel weer alle info. Muzieknummer en albumplaatje.
Bij Radio 10 zie ik weer alleen zenderlogo en huidige programmanaam. Geen muzieknummer info dus. 
Q MUSIC idem.
Het lijkt dus zeker zenderafhankelijk wel of niet. 

Reputatie 7

@de leon Ik heb zojuist de TuneIn app van een update voorzien die gisteren was uitgebracht. Straks eens zien met CarPlay.

Reageer