.

Ben d'r weer eens ingetrapt hoor.

  • 30 November 2020
  • 53 reacties
  • 618 Bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Rico! Heb je ze weer eens aan het werk gezet hier bij Simyo? :laughing:

Kom je een beetje uit met die 15 Giegels per maand met Spotify enz.? Ik luister graag naar podcasts. Doe ik meestal thuis. Misschien nu eens wat voor onderweg (op de fiets). Ik zal dan wel een bluetooth koptelefoon moeten kopen. Want Apple heeft bedacht dat met de nieuwere iPhones een koptelefoon met draad moet aangesloten worden via de lightning aansluiting. :thinking: . Moet je weer zo'n duur koppelstukje van hen kopen dus.

Ik ga maar eens kijken voor een bluetooth koptelefoon. Een Apple watch lijkt me ook wel wat. Heb jij die? Allejezus duur.:drooling_face: Anders misschien een fitbit. Nu nog ff niet want de hele stad lijkt de lokale MediaMarkt nering te overspoelen de laatste dagen. :thinking:

Tja, 't is net als met een nieuwe stoel kopen. Voordat je het weet zijn alle muren geverfd en staat je huis vol met ander nieuw meubilair. :smile:

Tot over 180 jaar dan weer @de leon 😛

Reputatie 7

Hey die @de leon, leuk je weer eens te zien!! Ik (her)ken dat van dat forummoe, maar de laatste lange tijd ben ik en blijf ik wel constant actief :wink:.

Omdat ik afgelopen zomer een Apple CarPlay unit had geïnstalleerd in mijn auto en ik derhalve nog meer gebruik ging maken van Spotify maar ook van digitale online radio en dus meer data zou gaan gebruiken had ik mijn databundel al verhoogd naar 15GB en nu dus vanaf morgen dezelfde bundel voor EUR 2 minder :muscle_tone2: .

Reageer