.

Apple gekocht. 🙂

  • 12 February 2021
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Gisteren is er geschiedenis geschreven. Ik heb een Apple gekocht. 😅😇

Airpods 2....


7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Woww!! werkt dat wel helemaal prima met jouw toestel?:thinking:

Reputatie 7

@Friesian HUH?!?!?!? Wat een verrassing :wink: . Ik heb geen AirPods, maar deze zijn wel ruim vertegenwoordigd in mijn huishouden.

@Daisy Dat was ook waar ik aan dacht. Ik moest even Googlen, maar waarvoor AirPods net als elk ander oordopje bedoeld is, het geven van geluid, vldoen deze ook in combinatie met Android toestellen.

Alleen je ‘mist’ wel wat extra mogelijkheden. Zie: https://www.onemorething.nl/2019/04/airpods-android-uitleg-faq/ en https://www.androidplanet.nl/tips/apple-airpods-android/

Slimme functies onder Android

Apple’s draadloze oortjes zijn ook voorzien van allerlei slimme functies. Als je bijvoorbeeld één AirPod uit je oor haalt, stopt de muziek. Apple noemt dit oordetectie. De AirPods 2 uit 2019 hebben ook ondersteuning voor “Hey Siri” en je kunt instellen wat er bij dubbel tappen op de oortjes moet gebeuren. Deze functies werken wel en niet:

  • Inkomende oproepen aannemen met tik op AirPod: werkt.
  • Oordetectie: werkt niet.
  • Hey Siri: werkt niet, roept geen Google Assistant of Bixby op.
  • Tikgebaren: wisselend (zie hieronder).

Yep, geluid en pasvorm. 

Heel toepasselijk…

 

*Edit* @RicoK en @Daisy  dat is idd een dingetje. Apple, IOS, MacOS heeft meer een gesloten systeem. Dat kan zowel een voor- als nadeel zijn.

Om de batterijstatus te controleren is een externe app nodig op een Android telefoon. 

Reputatie 6
Badge +6

Dit is het begin van het einde Friesian! Voor je het weet zit je te reageren vanaf je Macbook en ontvang je telefoontjes op je iPhone 😂 Welkom bij de club!

Hoe bevallen de oordopjes tot nu toe?

Zo dichtbij het einde bevallen ze echt goed Bas. 🙂

Reputatie 7
Badge +9

Gisteren is er geschiedenis geschreven. Ik heb een Apple gekocht. 😅😇

Airpods 2....


En? is meneer Pastoor al voorbij geweest met wijwater om den Duivel uit te drijven? :grinning:

Toch gefeliciteerd met dit vermaeledijde tuig.

Nope, maar ik had wel wat knoflook hangen om mijn boerenkiel dus misschien is ie halverwege op zijn fiets maar omgedraaid. 😇

En Thanks.! 

Reageer