.

App om tegoed in te zien

  • 23 June 2012
  • 27 reacties
  • 3361 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo ik heb net zoals velen de synopia app geïnstalleerd.
Maar sinds maandag werkt de app niet meer .
Wie heeft er een nieuwe app om je bundel en data bij te houden ?

27 reacties

Badge
3g watchdog heel overzichtelijk
Badge
hey schar hij werkt weer maar bedankt ga de app proberen
Badge
Waarom wil je een app voor je tegoed?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi roon,

De app. Synopia is geen officiële Simyo applicatie. Je kunt het best contact opnemen met de ontwikkelaars van de app. zelf.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
3gWatcgdog is geen app om je tegoed in te zien. Wel om je dataverbruik te controleren per app zelfs.

Bundeltegoed Checker is perfect en gratis.

Synopia wordt niet up-to-date gehouden en kost geld.
Reputatie 7
Badge +9


Synopia wordt niet up-to-date gehouden en kost geld.



Sinopia wordt gewoon ge-update, als je op de 'ververs' button drukt. 

Een goede beltegoed app is 'Bundels'. Waarom? Je kunt er meerdere telefoonnummers in plaatsen en deze dus allen controleren op gebruikte minuten en MB's. Maakt niet uit of die telefoonnummers van verschillende providers zijn. Abonnement of prepaid. Voorwaarde is wel dat deze gegevens online in te zien moeten zijn bij de provider.  Bovendien staan de facturen van alle maanden erin en die kan je aanklikken, waarna je de originele documenten te zien krijgt. En je kunt de betaalstatus van de facturen erin nagaan.

Voor alle beltegoed apps geldt dat ze zo actueel zijn als de gegevens die je provider verstrekt. Maar je hoeft niet meer steeds online in te loggen, zoals bijvoorbeeld in Mijn Simyo. 
Reputatie 7
Badge +9


Synopia wordt niet up-to-date gehouden en kost geld.


Als je de app zelf bedoelt, ja daar is sinds maart ofzo niet meer aan gesleuteld. Vinden ze waarschijnlijk niet nodig.
Bij mij doet 'ie gewoon zijn werk.

Omdat dit soort apps afhankelijk zijn van de  gegevens van je provider, dus ook dataverbruik, raad ik mensen aan om een dataverbruik app te installeren. Die is namelijk wel steeds actueel met het aangeven van je dataverbruik. 
Reputatie 5
Badge +10
Binnenkort komt ook Simyo met een eigen app 😃 Zodra hier nog meer over bekend is, laten we dit weten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ben benieuwd Alex. In de zin van, wat jullie app meer kan dan de andere apps. Een belminutenteller zou mooi zijn ;)
@Alex. Is er al bekend wanneer de App ongeveer komt? En word de App voor Android en IPhone. En kan je in de App ook je data verbruik zien.
Badge +6
@Alex. Is er al bekend wanneer de App ongeveer komt? En word de App voor Android en IPhone. En kan je in de App ook je data verbruik zien.

Hoi VanHaarlem,

Welkom op het forum!
Het is nog niet bekend wanneer de app komt en voor welk besturingssysteem de app gemaakt wordt. Ook is er nog niet bekend welke informatie je kan zien met de app.
Reputatie 4
Badge +8
Persoonijk vind ik "My Data Manager" een goeie.
Je kunt daar namelijk zien wat je met Wifi gebruikt en buiten Wifi, dus 3G of o of E of weet ik wat er nog meer is.
Prettig programma.
Houdt ook in de gaten wat je dagelijks kunt gebruiken als je een een maandbundel van 200Mb hebt of hoger natuurlijk.
Reputatie 1
Badge +1
Het zou ook fijn zijn als de website en de app iets vaker geupdate zouden worden dan. Want op dit moment zie ik geregeld staan dat de gegevens 1,5-2 dagen oud zijn. Zeker aan het eind van de maand kan dit voor vervelende extra kosten zorgen. Het lijkt me van belang dat deze informatie ook duidelijker op de site en in de app vermeld wordt en bij voorkeur om de paar uur ververst wordt.
Badge +6
Het zou ook fijn zijn als de website en de app iets vaker geupdate zouden worden dan. Want op dit moment zie ik geregeld staan dat de gegevens 1,5-2 dagen oud zijn. Zeker aan het eind van de maand kan dit voor vervelende extra kosten zorgen. Het lijkt me van belang dat deze informatie ook duidelijker op de site en in de app vermeld wordt en bij voorkeur om de paar uur ververst wordt.

Hoi Pacorob,

Simyo werkt aan een app om je status te kunnen bekijken. Het is nog niet bekend wanneer deze er komt en voor welke besturing systemen deze zal zijn.
Hoi Pacorob,

Simyo werkt aan een app om je status te kunnen bekijken. Het is nog niet bekend wanneer deze er komt en voor welke besturing systemen deze zal zijn.


dus er wordt een app gemaakt. maar niemand weet nog hoe of wat? klinkt raar als ze er al mee bezig zijn.
Even als reactie op de app om beltegoed in te zien, vind dat Simyo alleen maar vage antwoorden geeft, we zijn er mee bezig, maar weten niet wanneer en hoe, dan ben je er dus niet mee bezig lijkt me. Gemiste kans, deze app had er al lang moeten zijn, want het blijft een geklier om steeds in te moeten loggen via internet om je beltegoed te kunnen zien.
Hoi Pacorob,

Simyo werkt aan een app om je status te kunnen bekijken. Het is nog niet bekend wanneer deze er komt en voor welke besturing systemen deze zal zijn.


dus er wordt een app gemaakt. maar niemand weet nog hoe of wat? klinkt raar als ze er al mee bezig zijn.

Zullen we maar vertrouwen in hebben overigens zou ik er wel voor zijn stuk sneller om te zien hoeveel je nog mag verbruiken.   Kiki
Even als reactie op de app om beltegoed in te zien, vind dat Simyo alleen maar vage antwoorden geeft, we zijn er mee bezig, maar weten niet wanneer en hoe, dan ben je er dus niet mee bezig lijkt me. Gemiste kans, deze app had er al lang moeten zijn, want het blijft een geklier om steeds in te moeten loggen via internet om je beltegoed te kunnen zien.


Zo amateuristisch zijn ze toch hoop ik niet. Kiki
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marinus,

De app zit er toch echt aan te komen. De app zal beschikbaar worden voor Android, IOS en Windows. Meer kan ik er op dit moment niet over kwijt. De app zal binnenkort officieel worden aangekondigd.

Groetjes,

Alex
ik gebruik de App Senopia ervoor ; maar schrik me nu een hoedje hij heeft nml de maand januari er al opstaan en plotseling staat er een bedrag wat precies 8,- euro meer is.............????????
Reputatie 1
Badge +2
Dit wordt onderhand niet echt meer serieus genomen. Dat Simyo met een app komt wordt namelijk al 3 jaar geroepen... En iedereen maar wachten, klagen, wachten en er gebeurt maar niets. Zou 2013 het jaar worden waarin Simyo haar eigen app zal lanceren?? Wie zal het zeggen. Als Simyo ooit met een app komt zijn ze in elk geval de aller-allerlaatste van de KPN familie. Immers, je moet natuurlijk wel merken dat je bij de budgetdochter van KPN klant bent 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak,

Heb je de sneak preview van de app op onze Facebook pagina gezien?

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Jazeker! Zag er fraai uit. Eerlijk is eerlijk. Het aantal functies leek echter wel beperkt 😞 Afwachten maar.
Reputatie 1
Badge +2
Jazeker! Zag er fraai uit. Eerlijk is eerlijk. Het aantal functies leek echter wel beperkt 😞 Afwachten maar.
Ja leuk maar simyo bundel bel en 3G had er al moeten zijn. Sorry

Reageer