Ik heb een 6GB databundel en heb een gemiddeld verbruik van 2,5 GB. Op dinsdag ontving ik opeens een SMS dat ik op 80% zat en vrijwel direct daarna een SMS dat de 6GB op waren. Op vrijdag kreeg ik een mail dat mijn nummer geblokkeerd is en dat er een openstaande bedrag van minimaal € 100,- was. Na inloggen bleek er een factuur te zijn van € 144,- Inmiddels heb ik contact gehad en een aanbetaling gedaan om mijn nummer weer in de lucht te krijgen.
Met een abonnement van € 12,- en nog nooit buiten bundel dataverbruik is dit een harde klap en onvoorspelbaar. Graag zou ik met iemand van Simyo in contact willen komen om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor coulance.
Zet meteen je data plafond aan voor slechts 50 cent per maand dan overkomt je dat niet nog een keer
Via de reguliere kanalen kun je contact opnemen met Simyo of de reactie van een moderator hier afwachten.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten buiten je bundel hebt gemaakt!
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. Wij proberen om de simkaart te blokkeren vanaf €100, maar omdat het verbruik met vertraging wordt verwerkt in ons systeem kunnen de kosten hoger dan €100 oplopen afhankelijk van hoeveel MB's er zijn verbruikt.
Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand zoals
Ik begrijp dat je de kosten niet bewust hebt gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.