Beste Simyo,
Ik heb vandaag een e-mail ontvangen met het factuur van de maand maart: 136 euro buiten bundel kosten!! Ik ben hier enorm van geschrokken, aangezien ik sinds ik lid ben telkens 9 euro per maand betaal. Persoonlijk vind ik het buiten proportioneel dat ik 9 EUR per maand betaal voor 12000 mb, en nu 137 EUR buiten bundel kosten voor 920 mb.
Afgelopen oktober ben ik van KPN overgestapt naar Simyo en tot nu toe was ik ontzettend tevreden. Bij KPN was ik echter gewend aan een data plafond en ik had eigenlijk verwacht dat dit bij Simyo niet anders zou zijn. Ik ben dus zelf de fout in gegaan, dat besef ik heel goed. Toch vind ik zo een groot bedrag voor zo weinig internet verbruik idioot. Normaal gesproken verbruik ik helemaal niet zoveel data, maar ik zat de maand maart in Helsinki waar ik geen gebruik van wifi kon maken. Hoe kan dit zonder waarschuwing oplopen tot zo een hoog bedrag? Zijn er meer mensen die dit ervaren? Ik kan toch niet de enige zijn die dit onacceptabel vindt. Is er een manier om dit te voorkomen? Kan een data plafond ingesteld worden? Tot op heden was ik enorm tevreden met mijn overstap naar Simyo, maar ik twijfel nu of ik niet een andere provider ga zoeken. Zouden jullie mij kunnen helpen? Ik vind het zorgelijk dat dit zomaar kan gebeuren en hoop dat jullie mij tegemoet kunnen komen.Â
Vriendelijke groet,Â
Julia