.

Beantwoord

Wordt een factuur opnieuw geprobeerd na enkele dagen?

  • 27 July 2015
  • 8 reacties
  • 242 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Kom er net achter dat er de afgelopen dagen (zeer waarschijnlijk) te weinig saldo op m'n rekening heeft gestaan, en de kans dat de Simyo factuur niet geincasseerd kon worden lijkt me groot.

Inmiddels heb ik geld naar die rekening geboekt, wat er morgen op zal staan.

Morgen ga ik echter ook op vakantie.

Wat gebeurt er als Simyo inderdaad de rekening niet kon innen? Wordt het account dan meteen geblokkeerd?
Als ik handmatig moet betalen, dan heb ik internet nodig, en als dat geblokkeerd is, gaat het niet.

Zou ik handmatig vandaag de desbetreffende factuur kunnen betalen? En zo ja, hoe moet dat?

Ik hoor het graag!
Marius
icon

Beste antwoord door Marius1976 27 July 2015, 11:59

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Ik lees net op de factuur dat er een herinneringsmail komt.... is het mogelijk dat Simyo die mail vast stuurt? Anders kan ik straks misschien niet tijdig betalen...
Als je morgen op vakantie gaat kun je beter even bellen met het gratis 1200 vanaf je mobiel.. Want je hebt kans dat er hier morgen pas wordt gereageerd door een moderator..
Badge
goeie tip! ik doe het meteen!
Badge
Ik hoor net dat ze a.s. donderdag pas gaan incasseren. Dan staat als het allemaal goed gelopen is mijn geld alweer op mijn rekening. Dus dan is er verder geen probleem!
Opgelost dus.. 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marius1976,

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic verplaatst naar het subforum Factuur.

We incasseren inderdaad pas komende donderdag. Geen probleem dus!
En ook al konden we niet incasseren, met een herinneringsmail heb je nog twee weken de tijd voordat er administratiekosten bijkomen 😉 Pas een tijdje daarna zouden we overgaan tot blokkeren, dus niet direct, hoor.

Laat je nog even weten hoe je vakantie is geweest?
Badge
Hoi Ernst,

Ja dat is goed gelopen met die incasso.
Sympathieke reactie over mijn vakantie trouwens!

Mijn vakantie is nog in volle gang... zit hier lekker online met m'n (net bijgekochte) MB's, gaat goed!

Thanks voor de support, en groetjes
Marius
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marius1976,

Super om te horen. Lekker dat je vakantie nog aan de gang is 🙂 Je hebt in ieder geval het mooie weer van de afgelopen tijd meegekregen 😃

Geniet er nog van en als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer