.

Beantwoord

Wat moet ik betalen wanneer ik halverwege de maand overstap?

  • 3 September 2017
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

Badge
Wanneer ik vandaag over zou stappen met nummerbehoud zou dat voor het eerst kunnen op 3 oktober.
Wat moet ik betalen voor die paar dagen in oktober? Het volledige bedrag van het abonnement of alleen het deel van de paar dagen. Ik ben al langer dan 1 jaar klant, dus als het goed is kan ik wel elke maand opzeggen.
De einddatum staat bij Mijn Simyo nog op 30 juni 2017. Komt dat doordat het verlengde jaarcontract is afgelopen(en dus nu maandelijks verlengd wordt) of gaat er iets mis?
icon

Beste antwoord door franswon 4 September 2017, 14:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi M138A1,

Voor die 3 of 4 dagen in oktober betaal je naar ratio, dus globaal 10 tot 13%. Je verbruiken moeten dus ook naar ratio zijn, als je de hele bundel in die 3 - 4 dagen zou verbruiken moet je wel betalen!

Als de einddatum contract verstreken is kan je inderdaad per maand opzeggen. Het is nu 4 september, dus je kunt per 4 oktober opzeggen
Reputatie 5
Badge +5
Hoi M138A1,

Goed dat je dit bij ons navraagt! Wel jammer om te lezen dat je mogelijk wilt overstappen naar een andere provider. 😞 Is hier een speciale reden voor?

Het maakt niet uit per wanneer je overstapt. Je bent op dit moment contractvrij, wel dien je in dat geval rekening te houden met een opzegtermijn van 30 dagen. De dag waarop je gaat overstappen mag je daarna zelf kiezen, je betaalt alleen abonnementskosten voor de dagen dat je abonnement nog actief is. Dus als je op 3 oktober overstapt, dan betaal je alleen voor 1 t/m 3 oktober. :)

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els

Reageer