-
-
Startend Simyaan
-
3 reacties
wat een ongelofelijk slechte service en bedrijf zijn jullie. ik ben geblokkeerd omdat ik het niet eens was met een factuur. ik vraag netjes informatie over deze factuur en krijg gewoon geen antwoord. word ik ook nog geblokkeerd, omdat ik op antwoord van jullie aan het wachten ben.Krijg ik ook nog een idiote incasso buro achter me aan. inmiddels van ellende maar betaald en hiervan 2x een betalingsbewijs toegestuurd. maar nog steeds geblokkeerd. ik eis nu dat de blokkering er met spoed vanaf gaat anders ga ik een claim indienen voor alle schade die ik heb opgelopen hierdoor. ik heb de topic ook al opgestart op twitter ( ik heb 1000 volgers) en deze heeft een enorme reactie tot gevolg op mijn twitteraccount van mensen met dezelfde ervaringen met jullie.
ik hoop dat er een goede oplossing komt voor mijn 2 abonnementen anders kan ik niet anders dan mijn twitterreacties bundelen.