.

Beantwoord

Wat betekent 4x abonnementskosten?

  • 26 April 2015
  • 8 reacties
  • 250 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Wat betekent 4x abonnementskosten?

Groet,
Marion
icon

Beste antwoord door Ernst 28 April 2015, 16:02

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
uhm....in welke context?
Reputatie 5
Badge +11
Ik denk in de context van de eerste factuur.
Kan dat kloppen, MLi?

Welkom op het forum, trouwens 😃
Hallo, ik heb heb even een vraagje; vandaag (8 sept) is mijn contract ingegaan van simyo.
mijn bundel is 100 bel/sms en 1000 mb internet dat is 14,- per mnd. bundel geeft aan dat ik rond 15 oktober 24,26 euro moet betalen beetje vreemd. graag reactie
Reputatie 7
Nee, dat is niet vreemd. Dat is je eerste factuur. Rond de 15e van oktober krijg je én de volledige maand oktober belast, maar ook de gebroken maand september (08/09-30/09). Vanaf november betaal je maandelijks EUR 14,00 mits je binnen je bundel bent gebleven.
Ok bedankt RicoK!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Leo5,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat goed om te lezen dat je voor ons hebt gekozen! Dat de eerste factuur wat extra uitleg nodig heeft kan ik begrijpen. Gelukkig heeft RicoK je goed kunnen helpen (bedankt hiervoor!).

Ik denk in de context van de eerste factuur.

Heb je dit filmpje ook al bekeken? Wellicht dat dit nog wat extra licht kan schijnen op de kosten. Laat je het weten als je nog vragen hebt? Dan helpen we je verder.

Groetjes,
Angela
Het is me duidelijk geworden idd, jij ook bedankt Angela! Tijd voor Simyo dacht ik.:)
Reputatie 7
Badge +10
Dat is goed om te lezen Leo5! Ik denk dat ik namens ons allemaal kan spreken als ik zeg: heel graag gedaan 😉

Veel plezier met jouw abonnement bij ons. Als je in de toekomst vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela

Reageer